კომიქსები Wiki
Advertisement

thumb|left

Carnage კლეტუს კესედი არის ფსიქოფატი და სადისტი რომელსაც გააჩნია ძალიან ბნელი წარსული ბავშვობაში მან მოკლა თავის ბებია კიბეებიდან ჩაგორებით აწამა და მოკლა მისი დედის ძაღლი ეცადა მოეკლა თავის დედა აბაზანაში ტელოვიზორის ჩაგდებით რამოდენიმე ხანში კლეტუსის დედას უნდოდა მოეკლა იგი მაგრამ კლეტუსის მამამ შვილის დაცვისათვის მოკლა ცოლი რის შემდეგაც არ მიიღო არანაირი დაცვა შვილისგან რის გამოც ჩაჯდა ციხეში.როგორც ობოლი კლეტუსი იყო ჩუმი ბავშვი ამის გამო ყველა ცუდ რამეს ამბობდა და ეხუმრებოდა მას შურისძიებისთვის მან მოკლა ბავშვთა სახლის მთავარი ადმინისტრატორი მან ასევე მოკლა გოგო რომელსაც მან სთხოვა პაემანზე წასვლა ხელი კრა როდესაც ავტობუსი მოდიოდა. საბოლოოდ კლეტუსმა დაასკვნა რომ ამ ცხოვრებას აზრი არ აქვს ხოლო კანონი არის უბრალოდ სიტყვა 12 სერიული მკვლელობის შემდეგ ის იქნა დაჭერილი და მოხვდა ერთ საკანში ედი ბროკთან (Venom) ედის სიმბიოიტს ჭირდება გაყოფა რის შემდეგაც წარმოიქმნა Carnage მაგრამ კლეტუსს არ აინტერესებდა არც ფული არც ადამიანი ობობა მას უბრალოდ მკვლელობა მოწონდა ის გაცილებით უფრო ძლიერი იყო ადამიან ობობაზე და ვენომზე მას შეუძლია შემქმნას თავისი ხელით ნებისმიერი იარაღი შეუძლია კედლებზე ძრომიალი ქსელის შექმნა და რეგენერაცია რაც ხელს უწყობს ძალიან იმიტომ რომ მას აქვს კიბო ვენომთან გაერთიანების შემდეგ ადამიანმა ობობამ შეძლო მისი დამარცხება და სიმბიოიტის ძაღება მაგრამ გაგიჟებულ კლეტუსს მაინც უნდოდა მკვლელობა და მეტი არაფერი შემდგომ ყოველი მკვლელობის შემდეგ ის კედელზე წერდა "Carnage was here" რაც ნიშნავს კარნეიჯი იყო აქ.

Advertisement