კომიქსები Wiki
Advertisement

thumb|left|Red Skull From Spider-Man 1990Red Skull ჯონაჰ შმიტი დაიბადა გერმანიის ერთერთ სოფელში. მისი დედა მარტა შმიტი მშობიარობას გადაყვა რასაც მისი მამის ჰერმან შმიტის გაგიჟება. ცოლის სიკვდილს ჰერმანი ბავშვს აბრალებდა და მისი წყალში დახრჩობა დააპირა მაგრამ ექიმის მეშვეობით ჯონაჰი გადარჩა, მაგრამ მალევე ჰერმანმა თავი მოიკლა და ჯონაჰი ობოლად დატოვა. ბავშვთა სახლიდან ჯონაჰი გაიქცა შვიდი წლის ასაკში და ცხოვრობდა როგორც მათხოვარი და ქურდი. როდესაც ის ცოტა წამოიზარდა მუშაობა დაიწყო ბოლო მისი სამსახური ებრაელ კაცთან იყო მაღაზიაში. მაღაზიის მეპატრონეს შვილი ყავდა რომელიც ერთადერთი ადამიანი იყო ვინც კარგად ექცეოდა ჯონაჰს. ჯონაჰმა სიყვარული აუხსნა მაგ გოგოს მაგრამ გოგომ უარი უთხრა რის შემდეგაც ჯონაჰმა ის მოკლა და გაიქცა. ჰიტლერს ჯონაჰი ბელჰოპის სასტუმროში მუშაობისას შეხვდა იმ დროისთვის ნაციზმი უკვე პოპულარული იყო გერმანიაში. ჯონაჰი ფიურერს ოფიცერთან ჩხუბისას შეხვდა და როგორც აღწერს ფიურერი მასთან ლაპარაკისას მან მისი შიდა სიშავე იგრძნო და აიყვანა ნაცისტურ პარტიაში. შემდგომ პუბლიცირებული იყო რომ ჯონაჰი ჰიტლერს იმის მეშვეობით შეხვდა, რომ თავისი ძველი მეგობარი მოატყუა და დააძალა მას ფიურერის მკვლელობის მცდელობა რის მეშვეობითაც ის გადაარჩენდა მას. შემდგომ ჰიტლერმა ავარჯიშა სუპერ ადამიანად, გარდაქმა თავის მარჯვენა ხელად საბოტაჟში და ესპიონაჟში მისცა მას სპეციალური უნიფორმა, მასკა და სახელი წითელი ქალა.

Advertisement