კომიქსები Wiki
Advertisement

thumb|left

Sandman ვილიამ ბეიკერი დაიბადა ქუინს ნიუ იორკში. 3 წლის ასაკში ვილიამი მამამ მიატოვა ის და დედამისი. პატარაობაში ვილიამის დედას ის კონი აილენდზე მიყავდა ხშირად სადაც ის იკარგებოდა ქვიშის სკულპტურებში რომლებსაც აკეთებდა. დაწყებით კლასებში ვილიამს ხშირად აწუხებდა ბიჭი სახელად ვიკი, მაგრამ ვილიამმა იცოდა თუ როგორ გამოეყენებინა მტრის ემოცია მისვე წინააღმდეგ რის საშუალებითაც აჯობა ვიკს და დამეგობრდა კიდევაც მასთან და დაიწყო ამერიკული ფეხბურთის თამაში. უკვე სკოლის მაღალ საფეხურებზე ვიკს ჰქონდა პრობლემები არალეგალთან რომლის ვალიც ჰქონდა მაგრამ ასეთ რამეს დათანხმდა თუ ვილიამის გუნდი წააგებდა ვალს უშლიდნენ ვილიამი რათქმა უნდა დათანხმდა მეგობრის თხოვნას მაგრამ რა ფასად ის გააგდეს გუნდიდან და შემდეგ სკოლიდანაც. ვილიამმა დაიწყო არალეგალური ცხოვრება ვალების დასაბრუნებლად ქურდობდა რის გამოც ცხვირი ციხეში ამოყო სადაც შეხვდა თავის მამას ფლოიდს რომელსაც გაეცნო სახელად ფლინტ მარკო იმისთვის რომ არ გაეგოთ არ მამამისს და არც დედა მისს რომ ის ციხეშია. რამოდენიმე ხანში ვილიამის მამას ციხიდან უშვებენ და თვით ვილიამი კი გაიქცევა ციხიდან. ის მოხვდება რადიოაქტიური ლაბორატორიის სატესტო პოლიგონზე სადაც მისი მოკულური სტრუქტურა შეიცვლება ქვიშის სტრუქტურაზე რის საპატივცემულოდაც ის დაარქმევს თავის თავს Sandman. კომიკსებში სენდმენი ძირითად ებრძვის ადამიან ობობას რომელიც უმეტეს შემთხვევაში ამარცხებს მას მაგრამ ის აგრეთვე ხვდება ფანტასტიკურ ოთხეულს და ჰალკს.

Advertisement