ΚΟΜΙΚΣWiki
Advertisement
Χουαν ντε Ρόμπαξ
Scan02212015 120727

Όνομα

Χουαν ντε Ρόμπαξ

Φύλο

Αρσενικό

Είδος

Πάπια

Εθνικότητα

Ισπανική (?)

Κατοικία

Άγνωστη

Γέννηση

????

Θάνατος

????

Δημιουργός

Γκουίντο Μαρτίνα, Ρομάνο Σκάρπα

Πρώτη εμφάνιση

Ιστορία: Ιστορία και Δόξα της Δυναστείας των Ντακ- Οι Παράνομοι της Φλώριδας

Ο Χουαν ντε Ρόμπαξ είναι ένας χαρακτήρας στον κόσμο των παπιών που εμφανίζεται για πρώτη και μοναδική φορά στην ιστορία Οι Παράνομοι της Φλώριδας, το έκτο επεισόδιο της σειράς Ιστορία και Δόξα της Δυναστείας των Ντακ.

Ιστορία[]

Ο Χουαν ντε Ρόμπαξ (που μοιάζει με τον Τζων Ρόμπαξ και πιθανότατα είναι πρόγονός του) είναι ναύαρχος του ισπανικού στόλου, ο οποίος νίκησε σε μια επική ναυμαχία τον Μασκοφόρο Πειρατή (πρόγονο των Ντακ). Στην πραγματικότητα, είναι λαθρέμπορος ο οποίος συνεργάζεται με τους Θαλασσόλυκους (πρόγονοι των Μουργόλυκων) και άλλους εγκληματίες. Όταν κατάφερε να πιάσει τον μασκοφόρο πειρατή και τα ανίψια του, τους πήγε στον αντιβασιλέα. Εκεί, χάρη στα ανίψια του πειρατή, ο αντιβασιλέας μαθαίνει πως ο Χουαν ντε Ρόμπαξ είναι λαθρέμπορος καπνού και του ζητάει να ελέγξει το πλοίο του. Όμως εκείνος δεν ήθελε και έτσι ο αντιβασιλέας πείστηκε. Για τιμωρία, τον καταδίκασε σε ισόβια καταναγκαστικά έργα στις φυτείες της Κούβας.

Εμφάνιση και χαρακτήρας[]

Ο Χουαν ντε Ρόμπαξ μοιάζει με τον απόγονό του, Τζων Ρόμπαξ. Έχει μια αλογοουρά στο σβέρκο όπως οι πειρατές της εποχής (έζησε τον 17ο αιώνα). Φοράει ένα μαύρο σακάκι και ένα μαύρο καπέλο το οποίο έχει κόκκινο βελούδο από πάνω (Αξιοσημείωτο είναι πως στο τέλος έφαγε το καπέλο του, όπως κάνει πάντα ο Τζων Ρόμπαξ). Ο χαρακτήρας του είναι ανταγωνιστικός, δηλαδή ανεντιμότητα, πονηριά, απληστία και υποκρισία.

Advertisement