ΚΟΜΙΚΣWiki
Advertisement
Χιούη, Λιούη και Ντιούη Ντακ
Fff

Όνομα

Χιούη, Λιούη και Ντιούη Ντακ

Ημερομηνία γέννησης

17 Οκτωβρίου 1937, στην σελίδα των κόμικς των κυριακάτικων εφημεριδών.

Ζώδιο

Ζυγός... και οι τρεις!

Τόπος κατοικίας

Λιμνούπολη, στην πολιτεία της Καλισότα. Οι τρεις μικροί φιλοξενούνται από τον θείο τους, τον Ντόναλντ, σε μια μονοκατοικία ακριβώς δίπλα στο σπίτι του πιο ανυπόφορου γείτονα του κόσμου, του κυρίου Τζόουνς.

Οικογενειακή κατάσταση

Βρίσκονται υπό την κηδεμονία του πιο επεισοδιακού θείου του κόσμου!

Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά

Είναι πανομοιότυποι: έχουν την ίδια εμφάνιση, το ίδιο ανάστημα και φορούν τα ίδια ρούχα!

Χαρακτήρας

Αρχικά ήταν τρία ανυπόφορα και ανυπάκουα ζιζάνια. Αργότερα, όμως, έβαλαν μυαλό. Είναι μελετηροί, έξυπνοι, αποτελεσματικοί... και όσο ανυπάκουοι χρειάζεται!

Διάσημη φράση

"Τόσοι θείοι υπάρχουν στον κόσμο! Ήταν ανάγκη να είμαστε ανίψια αυτών των δυο;"

Χόμπυ

Η συλλογή μεταλλίων. Τα ανίψια του Ντόναλντ είναι μέλη της Λέσχης των Μικρών Εξερευνητών και φέρουν τον βαθμό του Στρατηγού.

Κατοικίδια ζώα

Ένας τεράστιος σκύλος του Αγίου Βερνάρδου, του οποίου το όνομα είναι Μπόλιβαρ, και το χαρισματικό λαγωνικό της Λέσχης των Μικρών Εξερευνητών, ονόματι Στρατηγός Μουσούδας. Κατά καιρούς έχουν υιοθετήσει και διάφορα άλλα ζώα, πτηνά ή αμφίβια...

Οι Χιούη, Λιούη και Ντιούη είναι βασικοί χαρακτήρες του Ντίσνεϋ. Είναι ανιψάκια του Ντόναλντ Ντακ και γιοι της Ντέλλας Ντακ.

Λίγα λόγια[]

Τρία πανέξυπνα και πανομοιότυπα παπάκια αποτελούν το πιο διάσημο τρίο στην ιστορία των κόμικς...

Γενικά[]

Qui, Quo, Qua

Από τα στριπ στο σινεμά[]

Ο Χιούη, ο Λιούη και ο Ντιούη είναι τα παιδιά της Ντέλλα Ντακ και του αγνώστου λοιπών στοιχείων συζύγου της, η τύχη των οποίων αγνοείται παντελώς. Έκαναν την πρώτη τους εμφάνιση στην εικονογραφημένη σελίδα που δημοσιεύτηκε στις κυριακάτικες αμερικανικές εφημερίδες στις 17 Οκτωβρίου 1937, σε μια ιστορία που έγραψε ο Τεντ Όσμπορν και σχεδίαασε ο Αλ Ταλιαφέρρο. Την εποχή εκείνη, στο στούντιο κινουμένων σχεδίων του Ουώλτ Ντίσνεϋ ήταν στα σκαριά ένα καρτούν με τίτλο Τα Ανίψια του Ντόναλντ, σε σκηνοθεσία του Τζακ Κινγκ: ο Χιούη, ο Λιούη και ο Ντιούη έκαναν τα κινηματογραφικό τους ντεμπούτο με την ταινία αυτή στις 15 Απριλίου 1938. Τα ονόματα των τριών μικρών επέλεξε ο σχεδιαστής Ντάνα Κότυ: ο Χιούη δανείστηκε το όνομα του κυβερνήτη και γερουσιαστή της Λουιζιάνας Χιούη Λονγκ, ο Ντιούη το επώνυμο του πολιτικού και εισαγγελέα της Νέας Υόρκης Τόμας Ντιούη, ο οποίος διακρήθηκε στον αγώνα κατά του οργανωμένου εγκλήματος, και ο Λιούη πήρε το όνομά του Λούις Σμιτ, ενός σχεδιαστή που εργάστηκε στο στούντιο του Ουώλτ Ντίσνεϋ στις δεκαετίες του 1930 και του 1940.

Στα καρέ του Καρλ Μπαρκς[]

Η μορφή των τριών ανιψιών του Ντόναλντ διαμορφώθηκε αρχικά από τον Αλ Ταλιαφέρρο και τους 

HDL-BTS

Το εξώφυλλο του πρώτου τεύχους του περιοδικού που κυκλοφόρησε τον Σεπτέμβριο του 1958.

σχεδιαστές του στούντιο του Ουώλτ Ντίσνεϋ. Ο Καρλ Μπαρκς έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην αποκρυστάλλωση του χαρακτήρα τους τόσο στον κινηματογράφο, αφού ήταν μέλος της ομάδας που ετοίμαζε τα σενάρια των καρτούν με τον Ντόναλντ, όσο και στα κόμικς, από το Χρυσάφι του Πειρατή, την πρώτη του κιόλας ιστορία με την οικογένεια των Ντακ που σχεδίασε για το περιοδικό Four Color Comics 9, που κυκλοφόρησε τον Αύγουστο του 1942. Στις ιστορίες του, τα τρία ανυπόφορα πειραχτήρια έγιναν με τον καιρό τρία τετραπέρατα ξεφτάρια που συχνά αποδεικνύονταν πιο ώριμα από τον θείο τους. Εκτός από τις καθυιερωμένες εμφανίσεις τους στα περιοδικά του Ντόναλντ και του θείου Σκρουτζ, ο Χιούη, ο Λιούη και ο Ντιούη είδαν τα ονόματά τους να φιγουράρουν στο εξώφυλλο ενός πολυσέλιδου τόμου που κυκλοφόρησε τον Σεπτέμβριο του 1958, τον μήνα που άνοιγαν τα σχολεία. Τον Μάιο του 1966 απέκτησαν, επιτέλους, το δικό τους περιοδικό, στα πρώτα τεύχη του οποίου δημοσιεύτηκαν αρκετές ιστορίες σε σενάριο του Καρλ Μπαρκς.

Στην μικρή οθόνη[]

Donald and Nephew

Κομμάτι από τα μόντελ σητ του Καρλ Μπαρκς, στο οποίο υποδεικνύεται η αναλογία που πρέπει να έχουν σε σχέση με τον θείο τους.

Η κορυφαία στιγμή της τηλεοπτικής σταδιοδρομίας τους είναι η συμμετοχή τους στις Παπιοπεριπέτειες, μια σειρά εμπνευσμένη από την ατμόσφαιρα της δουλειάς του Μπαρκς. Για τις ανάγκες της σειράς αυτής κρίθηκε αναγκαίο, για πρώτη φορά, να ξεχωρίσουν τα τρία πανομοιότυπα τρίδυμα, χάρη στα χρώματα των καπέλων τους: ο Χιούη φορούσε κόκκινο καπέλο, ο Λιούη πράσινο και ο Ντιούη μπλε.

Advertisement