ΚΟΜΙΚΣWiki
Advertisement
Φούρκας Μακ Ντακ
Φούρκας Μακ Ντακ

Όνομα

Φούρκας Μακ Ντακ

Εποχή

14ος αιώνας

Χαρακτήρας

Λατρεύει την ιστορία

Ο Φούρκας Μακ Ντακ είναι ένας πρόγονος του Σκρουτζ Μακ Ντακ που κάνει την πρώτη και μοναδική του εμφάνιση στην ιστορία Ο Πέλεκυς των Βίκινγκ του Βίκαρ και του Τομ Άντερσον.

Βιοφραφία[]

Στην ιστορία Ο Πέλεκυς των Βίκινγκ, ο Ντιούη βρίσκει ένα βιβλίο που έμοιαζε με ημερολόγιο. Ο Σκρουτζ γνώριζε ότι ήταν ένα χρονικό της οικογένειας των Μακ Ντακ. Το έγραψε πριν από κάτι αιώνες ο θείος του προ-προ-πάππου του, του Φούρκα Μακ Ντακ. Εκεί αναφέρεται το εξής:

"Στις 18 Ιουνίου του 1314, οι Άγγλοι έφτασαν στον πύργο μας στα Ζοφερά Βάθη! Όταν είδα πως ήταν ολάκερη στρατιά, κατάλαβα πως δεν θα μπορούσαμε να κρατήσουμε για πολύ κι έτσι αποφάσισα να πάρω τα λιγοστά παλικάρια μου και να φύγω! Πρώτα όμως φρόντισα να θάψω τα ανεκτίμητα κειμήλια της γενιάς μας στις απέραντες ερημιές των βάλτων, για να μην πέσουν στα χέρια του εχθρού! Κανένας εισβολέας δεν θα μπορούσε να τα βρει ακόμα κι αν έψαχνε χίλια χρόνια! Όμως μέσα σε ένα μήνα, ο Ροβέρτος ο Οξύθυμος έδιωξε τους Άγγλους και οι Μακ Ντακ επέστρεψαν στα Ζοφερά Βάθη! Καταφέραμε να βρούμε όλους τους κρυμμένους μας θησαυρούς, εκτός από τον πέλεκυ των Βίκινγκ! Το τίμημα ήταν μικρό σε εκείνους τους τόσο δύσκολους καιρούς!".

Advertisement