ΚΟΜΙΚΣWiki
Advertisement
Σκρούτζερ Μακ Ντακ
Paperon McPaperon

Όνομα

Σκρούτζερ Μακ Ντακ

Χαρακτήρας

Πονηρός

Κατοικία

Λίμνη Λοχ Νες

Εποχή

14ος αιώνας μ.Χ.

Εμφάνιση

Φοράει ένα μπλε γιλέκο, μια παραδοσιακή σκωτσέζικη φούστα, ένα κασκόλ και μια γούνινη τσάντα ενωμένη με τη ζώνη του. Επίσης, φοράει κι ένα καπέλο και παντόφλες.

Ο Σκρούτζερ Μακ Ντακ είναι ένας χαρακτήρας στον κόσμο των παπιών της Ντίσνεϋ που δημιουργήθηκε από τον Γκουίντο Μαρτίνα και τον Ρομάνο Σκάρπα. Είναι μέλος της δυναστείας των Ντακ, ο οποίος έζησε τον δέκατο τέταρτο αιώνα στη Σκωτία και στη συνέχεια στην Ισπανία. Εμφανίστηκε στην ιστορία Το Μυστήριο της Λίμνης, το τέταρτο επεισόδιο του έργου Ιστορία και Δόξα της Δυναστείας των Ντακ.

Βιογραφία[]

Ο Σκρουτζερ Μακ Ντακ έζησε τον δέκατο τέταρτο αιώνα. Σε όλη τη ζωή του,περίμενε την 31η Ιουλίου 1392 για να βγει το φάντασμα του Σκρουτζόνιου Πετρόνιου, το οποίο εμφανίζεται στο κάστρο του στη λίμνη Λοχ Νες κάθε εκατό χρόνια και κολυμπάει στο χρυσάφι του. Μέχρι στιγμής, κανείς δεν κατάφερε να το βρει.

Για να κατατροπώσει τους εχθρούς, ζήτησε από τον εφευρέτη Μακ Κύρο να του κατασκευάσει έναν μηχανικό δράκο: από εδώ δημιουργήθηκε ο μύθος του τέρατος της λίμνης Λοχ Νες!

Κι έτσι, στις 31 Ιουλίου 1392, εμφανίζεται το φάντασμα και ο Σκρούτζερ, δίχως να χάσει στιγμή, το ακολουθεί. Αφού βρίσκει το χρυσάφι, έρχεται ο Μακ Κύρος και τους ειδοποιεί ότι έρχεται ο δούκας Ρομπ Μακ Ρόμπαξ. Όμως, φορτώνει το χρυσάφι στον δράκο και διαλύουν τη βάρκα τους. Μετά από αυτό, έφυγαν μαζί από τη Σκωτία για πάντα και πήγαν στην Ισπανία.

Εμφάνιση[]

Ο Σκρούτζερ Μακ Ντακ μοιάζει πολύ με τον απόγονό του τον Σκρουτζ Μακ Ντακ. Η μόνη διαφορά τους είναι η μορφή ένδυσης: ο Σκρούτζερ φοράει ένα μπλε γιλέκο, μια παραδοσιακή σκωτσέζικη φούστα, ένα κασκόλ και μια γούνινη τσάντα ενωμένη με τη ζώνη του. Επίσης, φοράει κι ένα καπέλο. Σε αντίθεση με τον Σκρουτζ δε φοράει γκέτες, αλλά παντόφλες.

Χαρακτήρας[]

Έχει την ίδια ιδιοσυγκρασία με τον Σκρουτζ Μακ Ντακ. Είναι οξύθυμος χαρακτήρας, κυρίως με τον ανιψιό του τον Ντόναλντ Μακ Ντόναλντ, και πολύ δεμένος με τα χρήματα. Στην πραγματικότητα, τον δράκο τον χρησιμοποιούσε για να παίρνει τα φαγητά που άφηναν πίσω τους οι τρομαγμένοι επισκέπτες όταν έβλεπαν τον δράκο! Επίσης, έκοψε νομίσματα επιχρυσομένου μόλυβδου αντί για χρυσό, τα οποία είχαν την προτομή της Ελισσάβετ Μακ Ντακ.

Advertisement