ΚΟΜΙΚΣWiki
Advertisement

Η Λιμνούπολη είναι η πόλη στην οποία ζει η οικογένεια Ντακ και άλλοι χαρακτήρες. Πιο γενικά, πολλοί την φωνάζουν "πόλη του Ντόναλντ Ντακ" ή "Πόλη των παπιών". Πιο κάτω είναι η ιστορία της.

Ένας οικισμός με το όνομα Ντρέηκμπορω[]

Μέχρι το 1818[]

Drakeborough

Το οχυρό Ντρέηκ.

Λίγες είναι οι πληροφορίες για την ιστορία της Καλισότα πριν τις εξερευνήσεις των Ευρωπαίων στην περιοχή το 1500. Η περιοχή φαίνεται να κατοικείται από τις τοπικές φυλές των Ινδιάνων που ζουν από τη γεωργία , την αλιεία και το κυνήγι. Η πρώιμη ιστορία του Ντρέηκμπορω υποδεικνύει έντονα ότι τουλάχιστον ορισμένες από αυτές τις φυλές ήταν εχθρικοί προς τους ευρωπαίους αποίκους. Οι πρώτοι Ευρωπαίοι που επισκέφτηκαν την ακτή της Καλισότα φαίνεται να ήταν μια ισπανική αποστολή με επικεφαλής τον Χουαν Ροντρίγκες Καμπρίλο που εξερεύνησε την περιοχή το 1542. Ωστόσο, η αποστολή δεν φαίνεται να έχει προσγειωθεί στην περιοχή. Στην ιστορία Οι κληρονόμοι του ουράνιου τόξου, ο Καρλ Μπαρκς δείχνει ότι το πλήρωμα σε ένα ισπανικό πλοίο που έφευγε από το Ντρέηκμπορω έθαψε ένα σεντούκι γεμάτο χρυσο σε μια τράπεζα, σε έναν κόλπο που αργότερα έγινε πιο γνωστός ως "Κόλπος της Λιμνούπολης".

Η δημιουργία του οχυρού Ντρέηκ[]

Fort Drakeborough panels

Από την ιστορία του Ντον Ρόσα "Η Αυτού Μεγαλειότης Σκρουτζ Μακ Ντακ".

Η πρώτη γνωστή ευρωπαϊκή προσγείωση στην περιοχή πραγματοποιήθηκε στις 17 Ιουνίου 1579 όταν ο Σερ Φράνσις Ντρέηκ και το πλήρωμά του έφτασε στη δυτική ακτή της Αμερικής επί του σκάφους, τη ναυαρχίδα του "The Golden Hind", και πήγε στην ξηρά με τη γη που ονομάζεται Nova Albion. ο Σερ Φράνσις πήρε την κατοχή της γης στο όνομα της Βασίλισσας Ελισάβετ της Πρώτης. Η κατασκευή του οχυρού φαίνεται να ξεκίνησε λίγο μετά την προσεδάφιση. Το φρούριο προφανώς πήρε το όνομά του από τον Σερ Φράνσις Ντρέηκ. 

Placket

Η ταμπέλα που άφησε ο Σερ Φράνσις για να αποδείξει πως πέρασε από τη Λιμνούπολη.

Όταν ο Σερ Φράνσις αργότερα έφυγε από τον οικισμό άφησε μια πλάκα από ορείχαλκο, για να αποδείξει ότι διεκδικεί την περιοχή, με την ακόλουθη επιγραφή:

"Επίσημη διακήρυξις... 17η Ιουνίου 1579... Εν ονόματι της Ελισάβετ, βασίλισσας της Αγγλίας, προσαρτώ την επαρχίαν ταύτην εις την επικράτειαν του στέμματος! Την ονομάζω Νέα Αλβιώνα και ιδρύω το οχυρόν Ντρέηκ!

Φράνσις Ντρέηκ"

Rosa Drake

Από τα προσχέδια του Ρόσα για την ιστορία των Μακ Ντακ. Αναφορά στον Ντρέηκ.

Στα σχέδια που απορρίφθηκαν για την ιστορία των Μακ Ντακ, ο Ντον Ρόσα αποκαλύπτει πως κάποιος Μάλκολμ Μακ Ντακ ήταν σύντροφος

DB10

του Ντρέηκ και έπλευσε μαζί του στη δυτική ακτή της Αμερικής, και ότι ο ίδιος έγινε αργότερα διοικητής του φρουρίου (323 χρόνια πριν έρθει ο Σκρουτζ στη Λιμνούπολη το 1902). Όταν ρωτήθηκε για τη σχέση του Μάλκολμ Μακ Ντακ με κάποιον "Σεντούκη Μακ Ντακ" από την ιστορία Ταξίδι στο Παρελθόν, ο Ρόσα απάντησε: "Είναι το ίδιο πρόσωπο. Δεν υπάρχει καμιά απόδειξη ότι πέθανε το 1564 όταν βυθίστηκε το πλοίο του.". 

Το τέλος της πρώτης φρουράς[]

The guardians of..

Πριν ο Ντρέηκ φύγει από το οχυρό, πήγε σε μια μυστική βιβλιοθήκη πρόσφατα κατακτημένη από το ισπανικό πλοίο « Nuestra Señora", σε ένα μυστικό δωμάτιο κάτω από το φρούριο. Στη συνέχεια έδωσε εντολή στους άνδρες του στην φρουρά να δημιουργήσουν ένα αντίγραφο από αυτό πριν την παραδώσουν στη βασίλισσα. Ο Σερ Φράνσις, ωστόσο πέθανε (σε κοντινή απόσταση από το Πουέρτο Μπέλο, Παναμάς) από πυρετό το 1596, πριν να ήταν σε θέση να επιστρέψει. Στην ιστορία Οι Φύλακες της Χαμένης Βιβλιοθήκης, περιγράφεται η άθλια μοίρα της πρώτης φρουράς του οχυρού στα μέσα του 1580 

The guardians of..

και φαινομενικά εντελώς εξοντώθηκαν! Ο τελευταίος επιζών, Φέντον Πέντγουορθλυ, κατάφερε να κρύψει τον εαυτό του, και να σφραγίσει το μυστικό δωμάτιο με τη βιβλιοθήκη. Πριν πεθάνει, έκανε κάποιες σημειώσεις σχετικά με τις συναλλαγές της φρουράς και την ενδεχόμενη μοίρα του.

Μετά την πτώση της πρώτης φρουράς[]

Μόνο λίγα είναι γνωστά για την ιστορία του Ντρέηκμπορω από τα μέσα του 1580 και του 1818. Το φρούριο παρέμεινε στην αγγλική κατοχή έως την 1η Μαίου του 1707 όταν, ως συνέπεια του νόμου, η Αγγλία και η Σκωτία ενώθηκαν και δημιούργησαν το Ηνωμένο Βασίλειο. Την Βρετανία! Όμως ακόμα και αν το φρούριο ήταν ακόμα αγγλικό, όλη η γύρω περιοχή ήταν υπό την Ισπανική κυριαρχία περίπου το 1700. Δεν υπάρχει μέχρι στιγμής καμιά ένδειξη ότι ο Τζέημς Κουκ, ο οποίος κατά τη διάρκεια του τρίτου ταξιδιού του το 1778 εξερεύνησε την πολιτεία της Ουάσινγκτον και του Όρεγκον έφτασε ως την Καλισότα. Πιστεύεται όμως πως έφτασε μια άλλη αποστολή που επιβιβάστηκε στην περιοχή. Η αποστολή του Γεώργιου Βανκούβερ που εξερεύνησε τα μέρη εκείνα το 1793. Το 1783, οι Βρετανοί έχασαν τις ανατολικές αποικίες τους στη Βόρεια Αμερική, αλλά το Ντρέηκμπορω στη δυτική ακτή παρέμεινα στα βρετανικά χέρια για άλλα 35 χρόνια. Παρ' όλο που η Αμερικανική Επανάσταση έληξε το 1783, η σχέση μεταξύ των Άγγλων και των Αμερικάνων ήταν τεταμένη και το 1812-1815 υπήρξε ένας νέος πόλεμος. Προφανώς, ως συνέπεια αυτού του νέου πολέμου τα βρετανικά στρατεύματα επανεμφανίστηκαν στο οχυρό Ντρέηκ το 1812.

Η ίδρυση της Λιμνούπολης[]

DB

Η επίθεση των Ισπανών!

DB11

Αυτό το κεφάλαιο ξεκινάει με κάποιον ορεσίβιο με το όνομα Κορνήλιος Κουτ. Είχε πάει να πουλήσει καλαμπόκι στο οχυρό Ντρέηκ, όταν ξαφνικά το φρούριο δέχτηκε επίθεση από Ισπανούς εισβολείς!

Η μάχη του οχυρού Ντρέηκμπορω[]

DB2

Βρίσκοντας τον εαυτό τους με μια μεγάλη δύναμη, η μικρή βρετανική φρουρά στο οχυρό, γρήγορα συνειδητοποίησε πως δε θα μπορούσε να νικήσει τη μάχη, αλλά προτού φύγουν από το φρούριο ήθελαν να το παραδώσουν στους Ισπανούς. Όταν όμως προσπάθησαν να το κάνουν και απέτυχαν, αποφάσισαν να παραδώσουν το οχυρό στον Κορνήλιο Κουτ. Στη συνέχεια, έφυγαν από μια μυστική δίοδο που οδηγούσε σε ένα κοντινό ποτάμι.

Το κόλπο με το ποπκόρν[]

Αμέσως μόλις έφυγαν οι Βρετανοί, ο Κορνήλιος κατάλαβε πως ήταν μόνος του εναντίων μιας στρατιάς Ισπανών. Εκείνοι κατάφεραν να σπάσουν την είσοδο και να μπουν στο οχυρό. Ο Κορνήλιος τους έπεισε να τους δώσει ένα γεύμα πριν τους δώσει το οχυρό και τον λόφο. Στη συνέχεια, τους έδειξε λίγο από το καλαμπόκι που ήθελε να πουλήσει στους Βρετανούς και τους είπε πως είναι καλύτερο όταν θερμαίνεται. Εκείνοι συμφώνησαν και έτσι πήγε να το βάλει πάνω από

DB3

τη φωτιά. Οι Ισπανοί όμως, δεν είχαν ξαναδεί ποπκόρν και νόμιζαν πως δέχονταν επίθεση από έναν αόρατο εχθρό. Έτσι το έβαλαν στα πόδια και δεν ξαναγύρισαν ποτέ!

Ένας νέος ιδιοκτήτης του οχυρού Ντρέηκμπορω[]

DB4

Αφού έφυγαν και οι Βρετανοί, αλλά και οι Ισπανοί, ο Κορνήλιος ήταν πια ο ιδιοκτήτης ενός λόφου δέκα στρεμμάτων. Αργότερα, φαίνεται πως πήρε τα περισσότερα μέρη της περιοχής στην κατοχή του. Το όνομα Λιμνούπολη δεν εμφανίστηκε καθόλου, ώσπου ο Κορνήλιος Κουτ αποφάσισε να εκσυγχρονίσει το όνομα του φρουρίου του. Το πρώτο μέρος που παλιά λεγόταν Ντρέηκ (που σημαίνει αρσενική πάπια) άλαξε και ονομάστηκε Λιμνούπολη. Ο Κορνήλιος Κουτ εξηγεί:

"Είχα δίκιο... Οι Σπανιόλοι δεν είχαν ματαδεί ποπκόρν! Στοιχηματίζω πως νόμισαν ότι από εκείνο το τσουκάλι ξεπήδησε ο ναύαρχος Νέλσον μ' όλη του την αρμάδα και τους πήρε στις κανονιές! Ήμουν τυχερός! Οι Σπανιόλοι δεν ξαναγύρισαν! Λίγο αργότερα, το 1819, ο βασιλιάς Φερδινάρδος παρέδωσε όλα τα ισπανικά εδάφη στα μέρη εκείνα! Το φρούριο ήταν πια όλο δικό μου! Οι Εγγλέζοι είχαν αφήσει μια μπρούντζινη ταμπέλα! Την κάρφωσα σ'ένα δεντράκι για να θυμάμαι τους στρατιώτες που μου χάρισαν ένα κομμάτι γη για να στήσω το σπιτικό μου! Ήμουν περήφανος που είχα δική μου γη! Άλλαξα και το όνομα για να το κάνω πιο μοντέρνο!".

Η πόλη των Κουτ[]

Κατά την περίοδο της εξαγοράς του φρουρίου Ντρέηκ το 1818 από τον Κορνήλιο Κουτ, μέχρι τον ερχομό του Σκρουτζ Μακ Ντακ το 1902, οι Κουτ- με επικεφαλής τον ιδρυτή της πόλης Κορνήλιο Κουτ και τον γιο του, Προκόπη Κουτ, φαίνεται ότι ήταν η μεγαλύτερη οικογένεια στην περιοχή. Το κεφάλαιο αυτό ξεκινά με τον άλλοτε ορεσίβιο Κορνήλιο Κουτ που κέρδισε δέκα στρέμματα λόφο και ένα δικό του φρούριο. Τώρα, αυτό που έχει να κάνει είναι να το προστατέψει...

Η ανακάλυψη της χαμένης βιβλιοθήκης[]

DB5

Μετά την ανάληψη του φρουρίου, ο Κορνήλιος Κουτ εξερεύνησε τις εγκαταστάσεις του και ανακάλυψε το μυστικό υπόγειο δωμάτιο όπου ο Φέντον Πένγουορθλυ, κλείστηκε μέσα για να προστατέψει τη βιβλιοθήκη του Σερ Φράνσις Ντρέηκ. Σε αυτό το σημείο, όλα τα βιβλία στα ράφια είναι κατεστραμένα, αφού τα μασουλούσαν οι αρουραίοι εδώ και αιώνες. Το μόνο άθικτο βιβλίο ήταν ένα μονό σε ένα στενό κουτί. Προφανώς, η βρετανική φρουρά δεν είχε ανακαλύψει αυτό το δωμάτιο, γιατί αν το είχαν κάνει, θα κρατούσαν το βιβλίο με το σύμβολο της χαμένης βιβλιοθήκης της Αλεξάνδρειας. Ως ο πρώτος που ανακάλυψε το δωμάτιο, ο Κορνήλιος ήταν ο μόνος που είδε τα απομεινάρια του Φέντον εκεί. Θα είχε σοβαρό λόγο να τον θάψουν εκεί. Κάπου έξω θα ήταν ύποπτο. Δεν είναι απίθανο ότι θεωρούσε το δωμάτιο για να είναι το ασφαλέστερο μέρος για να κρατήσει το βιβλίο. Έτσι, το βιβλίο έπεσε στα χέρια του Προκόπη Κουτ.

Η άνοδος ενός νέου οικισμού[]

Φαίνεται πως πολλοί πιονιέροι ήρθαν στη Λιμνούπολη μετά τον Κορνήλιο Κουτ. Όταν ρωτήθηκε για τους πρώτους αποίκους στην περιοχή γύρω από το οχυρό, ο Ντον Ρόσα απάντησε: "Οι περισσότεροι μη ιθαγενείς στη δυτική ακτή της Αμερικής πριν από το 1850 έπρεπε να φτάσουν εκεί από τη θάλασσα. Γενικώς οι άνθρωποι δεν ταξίδευαν συχνά σε άλλες χώρες μέχρι τα μέσα-τέλη του 1800. Οι άνθρωποι δεν γνώριζαν πού πήγαιναν όταν μάζευαν τα πράγματά τους και φεύγανε δυτικά. Δεν υπήρχε αξιόπιστη πληροφόρηση σχετικά με το πώς ήταν τα πράγματα, όπως τις πόλεις που αναπτύσονταν και τα εδάφη για πούλημα. Υποθέτω πως κάποιοι πέρασαν από τη Λιμνούπολη και αποφάσισαν να μείνουν εκεί..." Κατά τους πρώτους μήνες κατά την ανάληψη του φρουρίου από τον Κορνήλιο Κουτ υπήρχε ο φόβος μήπως έρθουν ξανά οι Ισπανοί κατακτητές. Το πρόβλημα όμως εξαφανίστηκε τα επόμενα χρόνια όταν η Ισπανία έχασε το μεγαλύτερο μέρος των αμερικανικών αποικιών της. Στις 27 Σεπτεμβρίου 1821 τα βορειότερα τμήματα των ισπανικών αποικιών (συμπεριλαμβανομένης και της Καλισότα) κήρυξαν την ανεξαρτησία τους και δημιούργησαν το Μεξικό.

Η ίδρυση του σώματος Εξερευνητές[]

DB6
DB7

Μια μικρή κοινωνία των πιονιέρων είχε αρχίσει να αυξάνεταιι γύρω από το πλέον πολιτικό φρούριο. Κατά συνέπεια, μια τοπική αμυντική δύναμη ήταν αναγκαία, και περίπου το 1820 ο Κορνήλιος Κουτ και άλλοι πιονιέροι διαμόρφωσαν ένα σώμα εθελοντών με το όνομα Εξερευνητές για να υπερασπιστούν την περιοχή από κάθε είδους απειλή. Το σώμα αυτή διήρκησε 80 χρόνια. Ωστόσο, η πιο αξέχαστη στιγμή τους ήταν όταν έκαναν εισβολή στον λόφο Σαν Χουαν μαζί με τον τότε συνταγματάρχη Θεόδωρο Ρούσβελτ την 1η Ιουλίου 1898. Όμως διαλύθηκε περίπου το 1900. Αργότερα, δημιουργήθηκε η οργάνωση Μικροί Εξερευνητές από τον Προκόπη Κουτ. Στην κλασική ιστορία του Καρλ Μπαρκς Η πριγκίπισσα του χιονιού, (1957), βλέπουμε ένα άγαλμα που μοιάζει στον Κορνήλιο (απλά ήταν πιο παχύ). Μάλλον θα ήταν ένας από τους πιονιέρους και ίσως ήταν ακόμα και διοικητής των Εξερευνητών. Δεν είναι γνωστό αν οι Εξερευνητές χρησιμοποιούσαν στρατιωτικούς βαθμούς. Επίσης, δε γνωρίζουμε αρκετά για τον Κορνήλιο Κουτ. Στην ιστορία Όταν η Λιμνούπολη βάφτηκε Κόκκινη, του Καρλ Μπαρκς, μαθαίνουμε πως ένωνε τα νερά των βουνών με την Λιμνούπολη.

Στις Η.Π.Α.[]

Ένα σημαντικό γεγονός στην ιστορία της Καλισότα συνέβη το 1848, όταν μεγάλες περιοχές στην Αμερικανική Δυτική ακτή παραδόθηκαν από το Μεξικό στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής. Το 1850, αυτές οι περιοχές εντάχθηκαν στην ένωση και έγιναν μια πολιτεία.

Η μάχη του λόφου της Μάχης[]

DB8

Στην ιστορία Ο Μεγάλος Σιδηρουργός, λέγεται ότι το 1860 μια γενναία πάπια έσωσε τη Λιμνούπολη. Ακόμα κι αν είναι λίγο γνωστές οι πληροφορίες για τη μάχη, οι πληροφορίες που δίνονται από τον Μπαρκς δείχνουν πως ήταν μια επική και αποφασιστική μάχη. Όταν ρωτήθηκε για αυτήν τη μάχη, ο Ρόσα απάντησε: "Ο Μπαρκς είχε ίσως στο μυαλό του τον εμφύλιο πόλεμο (αν και το 1860 είναι πολύ νωρίς). Υπήρχαν κάποιες μάχες του πολέμου και στη Δυτική ακτή." Ο Ντον Ρόσα δεν θα να αποφασίσει σχετικά με οποιεσδήποτε λεπτομέρειες σχετικά με αυτά τα γεγονότα, εκτός αν είναι αναγκαία για μια ιστορία, αλλά παραδέχεται ότι η Λιμνουπολίτικη αμυντική γραμμή υπό τον στρατηγό Στόουνγουωλ πρέπει να είχε και κάποια μέλη των Εξερευνητών. Επίσης, παραδέχεται ότι ο Προκόπης Κουτ είχε πάρει μέρος στη μάχη όταν ήταν 30 χρονών. Όταν ρωτήθηκε για τη θέση της Καλισότα και των Κουτ κατά τη διάρκεια του αμερικανικού εμφυλίου πολέμου (1861-1865), ο Ντον Ρόσα απαντά: "Εγώ δεν θα έμπλεκα την Καλισότα στον εμφύλιο πόλεμο... ήταν ουδέτερη όπως ήταν και οι άλλες δυτικές περιοχές."

Οι Κουτ στα τέλη του 19ου αιώνα[]

DB9

Δεν υπάρχουν πολλές πληροφορίες για τη Λιμνούπολη και τους Κουτ στα τέλη του 19ου αιώνα. Ωστόσο, στην ιστορία Αφιερωμένο Εξαιρετικά, ο Ντον Ρόσα μάς δείχνει ότι ο Προκόπης, ή αλλιώς Κλίντον, είχε το Εμπορικό Κουτ και ότι μια σπεσιαλιτέ του ήταν το παγωτό. Φαίνεται επίσης ότι τα δυο παιδιά του κληρονόμισαν κάποια κομμάτια γης. Ο Ακάκιος πήρε τα δέκα στρέμματα του λόφου Μουλαροφονιά, ενώ η Ελβίρα, ή αλλιώς πιο γνωστή ως Γιαγιά Ντακ, κάποια χωράφια έξω από τη Λιμνούπολη.

Το βορειοανατολικό σημείο της το 1897[]

Στην ιστορία Northeaster on Cape Quack μπορούμε να διαβάσουμε ότι το 1897, η Λιμνούπολη χτυπήθηκε από φοβερό τυφώνα βορειοανατολικά του Κέηπ Κουάκ.

Η πώληση του λόφου Μουλαροφονιά[]

DB12

Το θησαυροφυλάκιο του Σκρουτζ Μακ Ντακ.

Οι Κουτ άρχισαν να χάνουν τη δύναμή τους στα τέλη του 1800. Τα τελευταία χρόνια της δεκαετίας του 1890, ο γιος του Προκόπη Κουτ, ο Ακάκιος Κουτ πήγε στο Γιούκον για να βρει χρυσάφι. Όμως δεν τα κατάφερε, και ο μόνος λόγος που θα τον έκανε να αντέξει οικονομικά ήταν να βρει χρήματα για να γυρίσει στο σπίτι 

DB16

του. Έτσι, πούλησε τον λόφο Μουλαροφονιά για 200 δολλάρια σε κάποιον άλλο χρυσοθήρα ονόματι Σκρουτζ Μακ Ντακ, ο οποίος είχε έναν πρόγονο που ήταν διοικητής στο οχυρό Ντρέηκ το 1579. Έτσι, η περιοχή πέφτει και πάλι στην κυριότητα των Μακ Ντακ...

Η ίδρυση των Μικρών Εξερευνητών[]

Ο Προκόπης Κουτ ίδρυσε το 1901 τη λέσχη των Μικρών Εξερευνητών για τη διατήρηση της γνώσεις και να μάθουν οι νέοι Λιμνουπολίτες να κάνουν καλές πράξεις και να προστατεύουν άγρια εδάφη. Η λέσχη πήρε το όνομά της από το αμυντικό σώμα του Κορνήλιου Κουτ, τους Εξερευνητές. Η έδρα τους ήταν στο οχυρό Ντρέηκ. Επίσης, ο Προκόπης έδωσε στους Μικρούς Εξερευνητές το βιβλίο που είχε βρει ο πατέρας του σε μια μυστική αίθουσα. Ήταν το πρώτο περίφημο Βιβλίο των Μικρών Εξερευνητών!

Η επίθεση του λόφου Αμαξοφονιά[]

Μετά από περισσότερα από 80 χρόνια από την κυριαρχία των Κουτ, δραματικές αλλαγές ήρθαν στη Λιμνούπολη ένα μικρό χρονικό διάστημα στο νέο αιώνα. Όταν αυτό το κεφάλαιο ξεκινά την άνοιξη του 1902, ο Σκρουτζ Μακ Ντακ- Ο νέος Σκωτσέζος ιδιοκτήτης των σέκα στρεμμάτων του λόφου Μουλαροφονιά μαζί με το οχυρό, φτάνει στο χωριό μαζί με τις δύο αδελφές του. Όταν μετακόμισε εκεί, το 1902, δεν υπήρχε τίποτα παρά μόνο μερικές δεκάδες κάτοικοι.

Οι Μακ Ντακ στη Λιμνούπολη[]

Rhthtr

Κατά την άφιξη του Σκρουτζ Μακ Ντακ και των αδελφών του, για πρώτη φορά πήγανε στη φάρμα των Ντακ για να ρωτήσουν πού βρίσκεται ο λόφος που αγόρασε ο Σκρουτζ. Ο Σκρουτζ είχε πάρει ένα αυτοκίνητο χωρίς φρένα, κι έτσι τον πήρε ο κατήφορος όταν πήγε να ανεβεί στην κορυφή του λόφου. Γι' αυτό, ο λόφος

DB(1)

μετονομάστηκε από Μουλαροφονιάς σε Αμαξοφονιάς! Το παλιό όνομα μάλλον δείχνει πως εκεί κατέρρευσε ένα μουλάρι. Ίσως όταν κάποιος ήθελε να φτάσει στο οχυρό βιαστικά, ξεφεύγοντας από μια ινδιάνικη επίθεση ή κάτι άλλο. Δεν είναι γνωστό το πότε πήρε το όνομα Μουλαροφονιάς. Ίσως τον ονόμασε έτσι ο Κορνήλιος Κουτ ή κάποιος άλλος πιονιέρος. Αφού έπεσαν από το λόφο με το αυτοκίνητο, κατέληξαν στα χωράφια καλαμποκιού μιας τοπικής οικογένεια, της οικογένειας Ντακ. Η οικογένεια των Μακ Ντακ θα συνδεθεί αργότερα με την οικογένεια των Κουτ, καθώς η Βολκάνα Μακ Ντακ, η μικρότερη αδελφή του Σκρουτζ, ερωτεύεται τον Μπαρούτη Ντακ, ο οποίος ήταν γιος της κόρης του Προκόπη Κουτ. Με άλλα λόγια εγγονός του! Μόλις οι Μακ Ντακ έφτασαν στο φρούριο, ο Σκρουτζ διέταξε τους Μικρούς Εξερευνητές, οι οποίοι χρησιμοποιούσαν το φρούριο ως έδρα τους, να φύγουν από την ιδιοκτησία του. Οι Μικροί Εξερευνητές ήταν μόνο τρεις. Ανάμεσά τους ήταν και ένα νεαρό αγόρι με το όνομα Σπύρος Γρανάζης, ο πατέρας του γνωστού εφευρέτη Κύρου Γρανάζη! Οι άλλοι δύο προφανώς ήταν οι Ταλιαφέρρο και Όσμπορν, που αναφέρονται στην ιστορία Τα Πρώτα Μετάλλια. Λίγο μετά την άφιξη του Σκρουτζ στη Λιμνούπολη, οι Μουργόλυκοι, αντίπαλοί του από τον Μισσισσιπή, οι οποίοι ζούσαν πια λίγο έξω από την πόλη, έκαναν μια απόπειρα να ληστέψουν τον Σκρουτζ.

Πρόβλημα από την Ουάσινγκτον[]

DBYE

Εν τω μεταξύ, οι Μικροί Εξερευνητές ειδοποίησαν τον πρόεδρο της Αμερικής, Θεόδωρο Ρούσβελτ, για τον "εισβολέα" στο οχυρό. Ο Ρούσβελτ που φοβόταν τις μεγάλες επιχειρήσεις, ξένες παρεμβάσεις και στρατιωτικές απειλές κατά τις ακτές των ΗΠΑ, αντέδρασε αμέσως κινητοποιώντας ένα μέρος του ναυτικού και της μονάδας των επίλεκτων ιππέων, προκειμένου να αντιμετωπίσει την υποτιθέμενη απειλή με αποφασιστική δύναμη.

Η επίθεση[]

Hsb dv

Καθώς οι Μουργόλυκοι λήστευαν τον Σκρουτζ, ο Θεόδωρος Ρούσβελτ και οι δυνάμεις του επιτέθηκαν στο φρούριο! Ο Σκρουτζ, αφού δεν είχε όπλα, έπαιρνε κομμάτια από το κάτω μέρος του σάπιου οχυρού και τα πετούσε κατά των επιτιθέμενων! Όμως κατά τη διάρκεια της μάχης, η Βολκάνα Μακ Ντακ πήρε ένα σκουπόξυλο και άρχισε να κυνηγάει τους ιππείς, με αποτέλεσμα να κάνουν μια επική οπισθοχώρηση! Η μάχη έληξε με τη συνάντηση του Σκρουτζ και του Θεόδωρου, δύο 

παλιών φίλων που είχαν ξανασυναντηθεί στη Μοντάνα! Χάρη στην άφιξη του Ρούσβελτ και των δυνάμεών του η ληστεία των Μουργόλυκων αποφεύχθηκε και οι Μουργόλυκοι συνελήφθησαν. Μετά από αυτό δεν υπήρξε καμία νέα αντιπαράθεση μεταξύ Μακ Ντακ και Μουργόλυκων μέχρι το 1947.

Το νέο σπιτικό του Σκρουτζ Μακ Ντακ[]

Όντας το νέο σπίτι για έναν μελλοντικό μεγιστάνα, η Λιμνούπολη γνώρισε μεγάλη ανάπτυξη τα χρόνια που ακολούθησαν. Λίγο μετά τη μάχη του λόφου Αμαξοφονιά, ο Μακ Ντακ απέκοψε το υπόλοιπο του φρουρίου και άρχισε την κατασκευή του θησαυροφυλακίου του, που σχεδίασε κάποιος Φρανκ Λόυντ Ντρέηκ που ειδηκότητά του ήταν οι αχυρώνες.

Νέες στιγμές στη Λιμνούπολη[]

Duckburg 5

Το νέο θησαυροφυλάκιο.

Το διάσημο θησαυροφυλάκιο του Μακ Ντακ, σύμβολο της πόλης, ολοκληρώθηκε σε έξι μήνες. Στην αρχή, περιείχε μόνο έξι βαρέλια χρήματα, που αντιστοιχούν στο ποσό του ενός δισεκατομμυρίου δολλαρίων. Όμως ο Σκρουτζ κέρδιζε γρήγορα αρκετά χρήματα. Το 1903, ο Σκρουτζ ταξίδευε στις τέσσερις γωνιές της Γης για να αυξήσει τα χρήματά του. Όμως, τα πρώτα χρόνια που βρισκόταν στη Λιμνούπολη, ασχολήθηκε με την τοπική οικονομία. Στην ιστορία του Ντον Ρόσα Αφιερωμένο Εξαιρετικά, (που διαδραματίζεται 50 χρόνια μετά την άφιξη του Σκρουτζ, δηλαδή το 1952) λέει ότι έχτισε έναν σιδηρόδρομο έξω από την πόλη πριν από 48 χρόνια (1904), ότι έχτισε το κύριο αποχετευτικό δίκτυο της Λιμνούπολης 47 χρόνια πριν (1905) και ότι το 1906 σφράγισε τον σιδηρόδρομο επειδή δεν μπορούσε να συγκρατήσει ένα γεμάτο τραίνο. Το 1908, ο Σκρουτζ άρχισε πάλι να ταξιδεύει για να βρει χρήματα και για διάφορους

Duckburg 5

Ο Σκρουτζ μιλάει για τα πρώτα του χρόνια στην πόλη.

λόγους δεν επέστρεψε στο σπίτι του έως το 1930. Όσο έλειπε, η Λιμνούπολη άρχισε σταδιακά να αναπτύσσεται. Στην ιστορία Το πιο Πλούσιο Παπί του Κόσμου του Ντον Ρόσα, η Ελβίρα Κουτ (Γιαγιά Ντακ) λέει πως πούλησε όλη τη γη του Κορνήλιου Κουτ στον Σκρουτζ, εκτός από τη φάρμα της.

Νέα ορόσημα[]

Notred

Ο ναός Νοτρ Ντακ.

Castle

Το κάστρο του τρελού δούκα της Λιμνούπολης.

Πολλά από τα αξιοθέατα αργότερα στη Λιμνούπολη ήταν κτισμένα σε αυτά τα χρόνια. Ο Ντον Ρόσα λέει: Τόσο η Νοτρ Ντακ και το κάστρο του τρελού δούκα της θα πρέπει να είναι διασκευές ευρωπαϊκής αρχιτεκτονικής, έτσι θα πρέπει να έχουν έρθει, όταν η πόλη ήταν πολύ μεγαλύτερη. Το 1920 το νωρίτερο. Παραδείγματα ανακατασκευές παλαιών ευρωπαϊκών κτιρίων (καθεδρικοί ναοί, τα μεσαιωνικά κάστρα, κλπ.) είναι επίσης γνωστές από άλλα μέρη της Αμερικής. Το κάστρο του τρελού δούκα είναι πιθανό να έχει κάποιες ομοιότητες με το "Αυτοκράτορας Σμιθ" στο Λούκυ Λουκ. Υπάρχει επίσης μια θεωρία ότι το φάντασμα στη Νοτρ Ντακ είναι απόγονος, ή άλλος συγγενής του τρελού δούκα.

Η επιστροφή του Μακ Ντακ[]

Hd1930 a

Το 1930, ο Σκρουτζ Μακ Ντακ επέστρεψε στη Λιμνούπολη για να κατευθύνει τις επιχειρήσεις του από εκεί. Όμως όταν έφτασε είχε τελείως διαφορετικό χαρακτήρα. Εμφανίστηκε εχθρικός προς το περιβάλλον του, συμπεριλαμβανομένης και της δικής του οικογένειας, που τον άφησε μόνο. Όταν η οικογένεια έφυγε, ο Μακ Ντακ έμαθε πως ήταν ο πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο.

Η παρακμή της αυτοκρατορίας Μακ Ντακ[]

Το 1942, ο Μακ Ντακ έκλείσε τις επιχειρήσεις του και το θησαυροφυλάκιό του, και σε αντίθεση με τον προηγούμενο τρόπο ζωής του, αποσύρθηκε σε ένα μεγάλο σπίτι στην Λιμνούπολη. Εκεί έμεινε μόνος του και είχε μόνον έναν υπάλληλο. Έμεινε μακριά από τη δημόσια ζωή μέχρι τα Χριστούγεννα του 1947.

Η επιστροφή του Σκρουτζ Μακ Ντακ[]

Την ημέρα των Χριστουγέννων του 1947, ο Σκρουτζ Μακ Ντακ επιστρέφει στη δημόσια ζωή.

Δραματικά Χριστούγεννα και η επιστροφή του Μακ Ντακ στην δημόσια ζωή[]

Τα Χριστούγεννα του 1947, ο Σκρουτζ Μακ Ντακ δάνεισε ένα εξοχικό καλύβι του στον ανιψιό του, Ντόναλντ Ντακ, και τα τρία ανιψάκια του Ντόναλντ, τον Χιούη, τον Λιούη και τον Ντιούη. Σκοπός του ήταν να διασκεδάσει τρομάζοντάς τους, καθώς θα ντυνόταν σε αρκούδα. Όμως, όταν ήρθαν στο σπίτι πραγματικές αρκούδες, τρόμαξε ο ίδιος! Δεδομένου ότι τα ανίψια του ήταν γενναία (τουλάχιστον

Hd1947 d

αυτό πίστευε ο Μακ Ντακ) τους κάλεσε για δείπνο στο μεγάλο σπίτι του. Για να σταματήσει ο σκεπτικισμός του σχετικά με τις ιστορίες σχετικά με φανταστική ζωή του και την τεράστια περιουσία του, ο Μακ Ντακ κάλεσε τα ανίψια του να δουν το θησαυροφυλάκιό του. Στο δρόμο τους προς το θησαυροφυλάκιο, οι Ντακ παρατηρήθηκαν από τους Μουργόλυκους, οι οποίοι ήταν ντυμένοι ως Άγιοι Βασίληδες. Ενώ κοιτούσαν το χρήμα του θείου τους, τα ανίψια του Σκρουτζ καθώς και ο ίδιος, έμειναν έκπληκτοι από τους Μουργόλυκους που τους είχαν ακολουθήσει κρυφά στο θησαυροφυλάκιο. Ο Μακ Ντακ και τα ανίψια του, στη συνέχεια κλειδώθηκαν σε ένα άλλο δωμάτιο με πολλά τρόπαια και αξέχαστες αναμνήσεις από τα νεότερα χρόνια του Σκρουτζ. Για να αποδείξει  στον Ντόναλντ ότι πραγματικά είχε χρησιμοποιήσει τα αντικείμενα αυτά παλιότερα, άρπαξε μια αξίνα και άνοιξα μια τρύπα στην πόρτα και να βγουν έξω. Μετά ο Σκρουτζ και τα ανίψια του, ακολούθησαν τους Μουργόλυκους στους δρόμους της Λιμνούπολης. Για πρώτη φορά σε πέντε χρόνια ξαναβγήκε στη δημόσια ζωή. Αναζωογονείται από αυτό τον αγώνα με τους Μουργόλυκους και έτσι ξεκίνησε μια νέα περίοδος ανάπτυξης για την Λιμνούπολη. Τα επόμενα 20 χρόνια, έζησαν πολλές περιπέτειες και η Λιμνούπολη απέκτησε φήμη και δόξα από όλα τα μέρη του κόσμου.

Ο Ντόναλντ Ντακ ανακαλύπτει τα τετράγωνα αυγά[]

Hd 1949

Στα τέλη της δεκαετίας του 1940 και στις αρχές του 1950, ο ανιψιός του Σκρουτζ Μακ Ντακ, ο Ντόναλντ Ντακ, έκανε μεγάλη επιτυχία δουλεύοντας στα διάφορα μουσεία της Λιμνούπολης. Την Άνοιξη του 1949 ήταν ο τέταρτος βοηθός επιστάτη στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας της Λιμνούπολης. Μια μέρα, ενώ καθάριζε τη σκόνη από κάποιες πέτρες που βρέθηκαν στα αρχαία ερείπια των Ίνκας στο Περού, έριξε κατά λάθος μια τετράγωνη πέτρα στο πάτωμα, και ανακάλυψε ότι έσπασε σαν ένα αυγό. Αυτή η ανακάλυψη έκανε μεγάλη προσοχή και ο Ντόναλντ με τα ανίψια του στάλθηκαν στις Άνδεις για να βρουν περισσότερα αυγά. Γύρισαν επιτυχώς, αφού ανακάλυψαν και τα τετράγωνα αυγά και έφεραν μαζί τους δυο τετράγωνα κοτόπουλα. Επειδή όμως ήταν αρσενικά, δε μπορούσαν να κάνουν άλλα αυγά.

Κανονιές στη Λιμνούπολη[]

Στην ιστορία Ο Τρόμος των Μουργόλυκων ο Καρλ Μπαρκς δείχνει ότι το 1951 ένα κανόνι εγκαταστάθηκε για την προστασία του μεγάρου Μακ Ντακ, το οποίο όμως έκανε πολλές ζημιές στα κοντινά κτίρια μιας και κατά λάθος έριξε μια βολή.

Ένα νέο θησαυροφυλάκιο[]

Στην ιστορία Το νέο θησαυροφυλάκιο του Σκρουτζ Μακ Ντακ ο Μπαρκς δείχνει ότι ο Σκρουτζ έφτιαξε ένα νέο θησαυροφυλάκιο το 1951. Αυτή είναι η πρώτη φορά που αναφέρεται το θησαυροφυλάκιο, και ταυτόχρονα αναφέρεται επίσης για πρώτη φορά ότι είναι χτισμένο στο λόφο Αμαξοφονιά. Ωστόσο, δεδομένου ότι το θησαυροφυλάκιο χτίστηκε το 1902, το θησαυροφυλάκιο του 1951 πρέπει να είναι το "Μέγαρο Μακ Ντακ" που εμφανίστηκε σε παλιότερες ιστορίες του Μπαρκς. Στην ιστορία Ο Μαγικός Αυλητής ο Ντον Ρόσα δείχνει ότι το μέγαρο είναι στο κέντρο της πόλης, ενώ το θησαυροφυλάκιο στην κορυφή του λόφου Αμαξοφονιά.

Η μεγάλη συμφορά του Μακ Ντακ[]

Λίγο πριν τα Χριστούγεννα του 1951, ο Σκρουτζ Μακ Ντακ πήγε στην οροφή του θησαυροφυλακίου του για να ρίξει ένα νέο νόμισμα από τον φεγγίτη. Δυστυχώς αυτό το νόμισμα ήταν αυτό που λέμε "Η σταγόνα που ξεχείλησε το ποτήρι". Μόλις το κέρμα αυτό ακούμπησε τα άλλα δημιουργήθηκε μια τεράστια βαθιά τρύπα κάτω από το θησαυροφυλάκιο. Οι καλύτεροι ειδικοί του κόσμου ήρθαν για να βρουν έναν τρόπο για να πάρει ξανά τα χρήματά του ο Σκρουτζ. Το συμπέρασμά τους ήταν ότι το θησαυροφυλάκιο είχε χτιστεί πάνω από ένα πελώριο σπήλαιο. Από κάτω υπάρχει ένα λεπτό στρώμα βράχου που με τον παραμικρό κραδασμό θα σπάσει και το χρήμα θα πέσει σε ένα βάραθρο γεμάτο κινούμενη άμμο. Δεν υπήρχε κανένας τρόπος να πάρουν τα χρήματα. Αν και ο Σκρουτζ τα έβγαζε λίγα-λίγα με ένα παιδικό τραινάκι. Κι ενώ ο Σκρουτζ πήγε να εγκατασταθεί στα ανίψια του, όλοι οι Λιμνουπολίτες άρχισαν να μιλάνε για την "Μεγάλη συμφορά του Μακ Ντακ!".

Advertisement