ΚΟΜΙΚΣWiki
Advertisement

Μια τετρασέλιδη ιστορία σε σενάριο των Φρανκ Γιόνκερ και Πωλ Χόογκμα και σχέδιο του Μπας Χέυμανς.

Πρωτότυπος τίτλος: Bewaker

Πρώτη δημοσίευση: 13 Σεπτεμβρίου, 2002

Εμφανίσεις: Σκρουτζ Μακ Ντακ, Ντόναλντ Ντακ και Μουργόλυκοι.

Υπόθεση[]

Ο Ντόναλντ είναι φύλακας σε ένα σούπερ μάρκετ του θείου Σκρουτζ. Ενώ κάνει μια έρευνα και όλα φαίνονται εντάξει, ξαφνικά χτυπάει ο συναγερμός. Μια κυρία έφευγε χωρίς να έχει αγοράσει τίποτα. Ο Ντόναλντ της λέει πως την έπιασε στα πράσα και θα την υποβάλει σε σωματική έρευνα. Όμως έρχεται ένας εύσωμος άντρας και του λέει πως αν την αγγίξει, τον έλιωσε! Και του ρίχνει μια μπουνιά στο κεφάλι. Έτσι ο Ντόναλντ πέφτει ξερός. Έρχεται ο Σκρουτζ και βλέπει τον Ντόναλντ πεσμένο στο πάτωμα και τον ρωτάει γιατί το 'ριξε στον ύπνο εφόσων δεν τελείωσε το ωράριό του. Ο Ντόναλντ τού εξηγεί πως για όλα φταίει ο αντικλεπτικός συναγερμός καθώς είναι υπερβολικά ευαίσθητος. Του λέει πως άρχισε να χτυπάει επειδή μια πελάτισσα είχε έναν συνδετήρα στο πορτοφόλι της τον συμβουλεύει να καλέσει τον τεχνικό. Όμως ο Σκρουτζ πιστεύει πως κοστίζει μια μικρή περιουσία. Έτσι, ο Ντόναλντ αποφασίζει να τον φτιάξει μόνος του. Όμως του ξέφυγε το κατσαβίδι και άρχισε πάλι να χτυπάει ο συναγερμός. Ο Σκρουτζ πια νευριασμένος τού λέει να γυρίσει στη δουλειά του. Οι Μουργόλυκοι όμως το βλέπουν και αποφασίζουν να επωφεληθούν. Με διάφορες μεταμφιέσεις κάνουν το συναγερμό να χτυπάει και... να σπάνε τα νεύρα του Ντόναλντ. Ένας Μουργόλυκος μεταμφιέστηκε σε επιστήμονα και αφού χτύπησε πάλι ο συναγερμός,  ο Ντόναλντ οργισμένος κλωτσάει τον συναγερμό και του λέει να περάσει. Ο Μουργόλυκος τού λέει πως ίσως μπορεί να τον φτιάξει. Έτσι, τον τροποποιεί έτσι ώστε να μην χτυπάει καθόλου. Οι Μουργόλυκοι λοιπόν πήραν χίλια δυο πράγματα χωρίς να πληρώσουν και έφυγαν ήσυχοι καθώς ο συναγερμός δε χτυπούσε πια. Ο Σκρουτζ μαθαίνει γρήγορα την απάτη και βάζει τις φωνές στον Ντόναλντ. Τον κυνηγάει λέγοντας πως θα κρατήσει από το μισθό του μέχρι και την τελευταία δεκάρα. Ο Ντόναλντ που τρέχει να σωθεί του λέει πως καλά θα κάνει να του αυξήσει το μισθό γιατί δε θα τον ξοφλήσει στον αιώνα τον άπαντα!

Gallery[]

Πρώτες σελίδες[]

Περιοδικά στα οποία δημοσιεύτηκε[]

Η ιστορία δημοσιεύτηκε επίσης και στο ακόλουθο περιοδικό για το οποίο δυστυχώς δεν υπάρχει εικόνα:

  • Φινλανδία: Aku Ankka -neljännesvuosikerta # 2004-4
Advertisement