ΚΟΜΙΚΣWiki
Advertisement
Ελονόσιος Μακ Ντακ
Ελονόσιος Μακ Ντακ

Όνομα

Ελονόσιος Μακ Ντακ

Χαρακτήρας

Πολύ γενναίος και αποφασιστικός

Κατοικία

Πύργος των Μακ Ντακ στη Σκωτία

Εποχή

Έζησε τον 10ο μ.Χ. αιώνα

Εμφάνιση

Φοράει πολεμικό κράνος, γκέτες όπως ο θείος Σκρουτζ και την παραδοσιακή σκωτσέζικη φούστα. Έχει, επίσης, και μια μπέρτα.

Ο Ελονόσιος Μακ Ντακ είναι ένας χαρακτήρας του Τομ Άντερσον και του Βίκαρ, που δημιουργήθηκε για τις ανάγκες της ιστορίας Ο Πέλεκυς των Βίκινγκ.

Γενικά[]

Ο Ελονόσιος είναι ένας πρόγονος του Σκρουτζ Μακ Ντακ. Χάρη σε αυτόν, ο Σκρουτζ είναι πρόεδρος της Λέσχης Σκωτσέζων της Λιμνούπολης. Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε πληροφορίες για τη ζωή του.

Βιογραφία[]

Το έτος 981, σε κάποιο από τα αναρίθμητα οροπέδια της Σκωτίας, έγινε μια δραματική μάχη. Όλες οι μεγάλες οικογένειες της χώρας ενώθηκαν για να αντιμετωπίσουν τους Βίκινγκ του Κνουτ του Αιμοδιψή. Επικεφαλής των Σκωτσέζων ήταν ο ατρόμητος Ελονόσιος Μακ Ντακ, που δεν δίστασε να τα βάλει με τον ανίκητο αρχηγό των εισβολέων. Ο Ελονόσιος πάλευε με τον Κνουτ για πολλή ώρα και ο Κνουτ ήταν πολύ δυνατός! Η έκβαση της μονομαχίας ήταν αβέβαιη... τελικά όμως, ο γενναίος Ελονόσιος έδωσε το καθοριστικό χτύπημα. Κι έτσι, ο Ελονόσιος Μακ Ντακ κέρδισε τη μάχη και οι σύντροφοί του τον ανακήρυξαν αρχιστράτηγο των Σκωτσέζων πολεμιστών. Κι όσο για τον πέλεκυ του Κνουτ, τον κράτησε ο Ελονόσιος. 

Advertisement