Còmics en català
Advertisement

X-Venture, el cos en crisi (X-Venture Dunia Haiwan: Krisis Tubuh) és una sèrie de còmics educatius-científics provinent de Malàisia, adreçada als infants i creada per Hot-Blooded Souls; equip format per Kino, Leo i Lin Diwen. Es tracta d'un especial de la sèrie de còmics X-Venture Primal Power i alhora forma part d'una sèrie més gran, X-Venture.

La sèrie està formada per diferents sagues. La primera s'anomena El gran rescat (Misi Menyelemat en malai), que té 3 volums, publicada entre el 30 de setembre de 2020 i el 21 d'abril de 2021. La segona s'anomena Perang Dalaman (lit. 'guerra interna').

Sinopsi[]

Quan el Dr. Darwin cau sobtadament en coma, en Jake i la colla es disposen a trobar un remei abans que sigui massa tard. Amb els robots experimentals Micromèdics del Dr. Bennett, entren als aparells digestiu i respiratori del Dr. Darwin per a trobar la causa del cos en crisi.

Publicació[]

Existeix una traducció de la sèrie al japonès anomenada Docchi ga tsuyoi!? Karada resukyuu (どっちが強い!? からだレスキュー), que Kadokawa va publicar el 24 de febrer de 2022 amb tres volums.

Al Saló del Còmic de Barcelona de l'any 2022, anunciaren que publicarien X-Venture: el cos en crisi en català i castellà, i addicionalment en basc, el primer manga que es publica en aquesta llengua (la qual cosa seria discutible, atès que la sèrie X-Venture prové de Malàisia). Aquest còmic està emmarcat dins la seva nova línia editorial Science Manga, adreçada als infants, amb obres d'aventures i caire educatiu. Ooso Comics, a més, va incloure un peluix de Covid-19 a la prereserva del manga, fruit d'una col·laboració amb GiantMicrobes. El primer volum del còmic va sortir a la venda el 16 d'agost de 2022.

Volum Títol Data de publicació Bandera Catalunya ISBN Bandera Catalunya
Saga: El gran rescat
01 Aparells respiratori i digestiu 16 d'agost de 2022 ISBN 978-84-125599-3-4
02 Aparell circulatori 8 de desembre de 2022 ISBN 978-84-125599-6-5
03 Sistema nerviós 29 de febrer de 2023 ISBN 978-84-125599-9-6

Galeria[]

Enllaços externs[]

Advertisement