Còmics en català
Advertisement

Wind Breaker (ウインドブレイカー , Uindo Bureikā) és una sèrie de manga japonesa escrita i il·lustrada per Satoru Nii. Va començar a serialitzar-se al lloc web de manga Magazine Pocket de Kodansha el gener de 2021.

Distrito Manga va començar a publicar el manga en català el 16 de març de 2023.

Sinopsi[]

L'institut Fûrin s'ha guanyat la pitjor reputació d'entre tots els centres de la zona perquè té la mitjana de notes més baixa i els alumnes més rebels. Aquí és on començarà el curs Haruka Sakura, un jove que tot just ha arribat a la ciutat i ja vol convertir-se en el més dur del barri per protegir les persones que li importen. Ara bé, per aconseguir el seu propòsit primer s'ha d'unir a la banda Wind Breaker, també coneguda amb el nom de Bôfûrin, que representa al seu institut i té l'objectiu de defensar el barri de la resta de bandes i delinqüents de la ciutat. Abans, però, haurà de guanyar-se el respecte de la colla a cops de puny!

Publicació[]

Volum Bandera Catalunya ISBN Bandera Catalunya Data de publicació
1 ISBN 978-84-194-1263-8 16 de març de 2023
2 ISBN 978-84-192-9036-6 16 de març de 2023
Comença l'enfrontament entre la Wind Breaker i la Shishitôren, i només una podrà sortir-ne victoriosa! La Shishitôren, que admet únicament els estudiants més durs, sembla que ha envaït el territori Bôfûrin buscant problemes. En Haruka, tot just acaba d'unir-se a la banda de l'institut Fûrin per protegir els més febles, però comença amb tan mal peu que per culpa seva esclata el conflicte amb la Shishitôren. Ara l'Umemiya, el cap de la Wind Breaker, haurà de donar la cara i lliurar un combat en el qual està en joc la reputació de la banda!
3 ISBN 978-84-194-1271-3 4 de maig de 2023
Haruka Sakura ha arribat a la Fûrin, l'institut que reuneix als pitjors estudiants de la zona, i a poc a poc es va guanyant el respecte dels seus companys. A més a més, s'uneix a la banda del mateix institut, coneguda com la Bofûrin, amb l'objectiu de protegir la ciutat. No obstant això, tot just apareix una de les bandes enemigues, la Shishitôren, que ha aparegut a la ciutat per muntar gresca. Ara hauran de lluitar en un torneig per veure quina de les dues mereix el títol de la banda més forta i donarà lloc l'enfrontament entre el vicecapità de la Shishitôren, el Togame, i el Tomiya, el capità de la Bofûrin.
4 ISBN 978-84-194-1272-0 6 de juliol de 2023
L'institut Fûrin és conegut com el centre amb els alumnes més buscabregues... però també són els herois de la ciutat! Després de matricular-s'hi, el Haruka es veu rodejat de nous amics en el seu camí per convertir-se en el més fort de l'escola. No obstant això, la seva colla abans haurà de sortir victoriosa a la batalla final del torneig contra la Shishitôren, una banda que només ret culte a la força bruta. I ja ha arribat l'esperat moment de la baralla entre els dos capitans, els més forts de cada banda! Tindrà l'Umemiya cap as sota la màniga per enfrontar-se amb el Tomiyama, un líder d'allò més ambiciós i egocèntric?

Galeria[]

Enllaços externs[]

Advertisement