Portada

Crèdits[modifica | modifica el codi]

Guió i dibuix: Ricard Dilmé.

Edita: Edició de l'autor.

Any d'edició: 2009.

ISBN:

Format: 56 pàg. en color.

Preu:

Sinopsi[modifica | modifica el codi]

Torna Serrallonga 1640 sols se serveix d’una part de la biografia del bandoler i juga amb la ficció que aquest no va ser executat el 1634, sinó que va escapar del botxí i va emprendre un nou compromís amb la història. La ficció el situa de ple en els esdeveniments de la Revolta dels Segadors de 1640, participant ell i els seus companys en els fets que van ocórrer a la plana de la comarca de la Selva.

Notes[modifica | modifica el codi]

Adequat per a totes les edats. L’edició del llibre conté, a més del còmic que es desenvolupa al llarg de 56 pàgines una guia explicativa i fotogràfica dels llocs on va viure el bandoler i on discorre la llegenda, des de les Guilleries a la Catalunya Nord, passant per la plana de la comarca de la Selva on van tenir lloc els esdeveniments de la Revolta dels Segadors. Es fa especial referència a Viladrau, Sant Hilari Sacalm i Santa Coloma de Farners, que esdevenen l’eix vital del bandoler (on va néixer, va viure i van capturar el bandoler). L’edició ha comptat amb el suport d’aquests tres ajuntaments i de la Diputació de Girona.

Enllaços[modifica | modifica el codi]