Còmics en català
Advertisement

Tokyo Revengers (東京卍リベンジャーズ , Tōkyō ribenjāzu, lit. «Els venjadors de Tòquio»), és una sèrie de manga escrita i il·lustrada per Ken Wakui, publicada al setmanari Shūkan Shōnen Magazine de Kōdansha des de març de 2017.

Sinopsi[]

En Takemichi, un pocatraça que va ser membre d'una banda durant l'època de la secundària, fa un salt de 12 anys enrere cap al passat per tornar a l'institut i salvar la seva ex-xicota, Hina, que en el present ha estat assassinada per l'organització criminal Tokyo Manjikai. Amb cada viatge temporal, en Takemichi influeix en els que l'envolten i de mica en mica va canviant el passat... Però amb això, n'hi haurà prou per salvar la Hina i evitar que la Tokyo Manjikai es converteixi en una temuda banda criminal?

Publicació[]

Escrit i il·lustrat per Ken Wakui, Tokyo Revengers es va començar a serialitzar a la Shūkan Shōnen Magazine de Kōdansha l'1 de març de 2017. El maig de 2021, es va anunciar que la sèrie entraria al seu arc final. Kōdansha ha recopilat els seus capítols individuals en volums de tankōbon. El primer volum es va publicar el 17 de maig del 2017. A 3 de gener del 2023, se n'han publicat trenta volums.

Norma Editorial va començar a publicar-ne el manga en català el 15 de juliol de 2022. Cada volum de l'edició catalana equival a dos volums de l'edició tankobon japonesa.

Volum Bandera Catalunya ISBN Bandera Catalunya Data de publicació
1 ISBN 978-84-679-5173-8 15 de juliol de 2022
  • Capítol 1: Reborn
  • Capítol 2: Resist
  • Capítol 3: Resolve
  • Capítol 4: Relieve
  • Capítol 5: Revolve
  • Capítol 6: Return
  • Capítol 7: Rejoin
  • Capítol 8: Reseparate
  • Capítol 9: Releap
  • Capítol 10: Reply
  • Capítol 11: Reburn
  • Capítol 12: Remind
  • Capítol extra: Zero
  • Capítol 13: Regret
  • Capítol 14: Resort
En Takemichi Hanagaki, un jove que sobreviu amb feines a temps parcial, veu a les notícies que la seva xicota de l'institut ha mort a mans d'una temible organització criminal, la Tokyo Manjikai. En l'actualitat viu en un pis vell, amb les parets fines com el paper i treballa en un videoclub on la seva encarregada, sis anys més jove que ell, el tracta com un drap brut. No hi ha dubte que el punt àlgid de la seva vida va ser durant la secundària, quan tenia xicota. I just ara que ha tocat fons, fa un salt de 12 anys enrere cap al passat!! Per salvar la seva xicota, per canviar aquesta vida en què no ha fet més que fugir... per tornar a començar!!
2 ISBN 978-84-679-5173-8 15 de juliol de 2022
  • Capítol 15: Revive
  • Capítol 16: Reignition
  • Capítol 17: Redivide
  • Capítol 18: Rechange
  • Capítol 19: Restart
  • Capítol 20: Reinspire
  • Capítol 21: Revolt
  • Capítol 22: Reconflict
  • Capítol 23: Reseek
  • Capítol 24: Revoke
  • Capítol 25: Rerise
  • Capítol 26: Realize
  • Capítol 27: Regain
  • Capítol 28: Reel
  • Capítol 29: Respect
  • Capítol 30: Recept
  • Capítol 31: Recognize
  • Capítol 32: Rebuild
  • Capítol 33: Revenge
El pocatraça d'en Takemichi ha viatjat 12 anys enrere en el temps per mirar de salvar la seva antiga xicota, la Hinata Tachibana. Quan intenta aturar l'enfrontament contra la Moebius que desembocarà en la divisió de la Toman, la Moebius els para una emboscada! En Takemichi lluita epr seguir canviant el passat, però el ganivet d'en Kiyomasa acaba trobant la seva víctima. En veure com en Draken agonitza, en Takemichi es desespera. De debò que és impossible canviar el futur?!
3 ISBN 978-84-679-5176-9 26 d'agost de 2022
En Takemichi aconsegueix impedir la mort d'en Draken i canviar el passat. En tornar al futur, per fi aconsegueix retrobar-se amb la Hinata, però la felicitat aviat se li escapa de les mans i perd la seva xicota una altra vegada... En Takemichi pren una decisió i promet arribar al cim de la Toman. Comença la missió més complexa de totes les viscudes fins ara: fer que en Baji torni a la Toman, desterrar-ne en Kisaki, el focus del mal, i salvar la Hina d'una vegada per totes!!
4 ISBN 978-84-679-5177-6 23 de setembre de 2022
La batalla del Halloween de sang entre la Toman i la Walhalla comença amb dos enfrontaments violents i sobtats entre els pesos pesants de totes dues bandes: en Mikey contra en Kazutora i en Draken contra en Hanma. En vista de la terrible situació que s’està produint, en Takemichi tem que en Mikey acabi matant en Kazutora, cosa que el portaria una vegada més al funest futur que ja coneix. S’enfonsarà en Mikey en les tenebres quan el Halloween de sang arribi a la seva fi?!
5 ISBN 978-84-679-5178-3 28 d'octubre de 2022
La victòria de la Toman en l’enfrontament contra la Walhalla fa que totes dues bandes s’acabin fusionant. En Takemichi torna al present… i descobreix que s’ha convertit en un alt directiu de la Toman! Però la influència dels exmembres de la Black Dragon és aclaparadora… En Takemichi cau a la trampa d’en Kisaki i perd en Chifuyu. En retrobar-se amb en Kazutora, està més decidit que mai a recuperar l’antiga Toman i evitar que acabi vinculada a la Black Dragon, ja que això la convertiria en la temible organització que és en el present.
6 ISBN 978-84-679-5179-0 8 de desembre de 2022
En Takemichi coneix en Hakkai i el seu germà, en Taiju Shiba, el líder de la cruel Black Dragon. En Hakkai li confessa a en Takemichi que té intenció de matar el seu germà, i el nostre protagonista decideix aliar-se amb en Kisaki perquè és conscient del risc que comporta intentar aturar en Hakkai. Però la batalla serà terrible, i per acabar-ho d’adobar, els seus nous aliats li jugaran una mala passada. Malgrat la situació de desavantatge en què es troben, en Takemichi decideix jugar-se la vida i enfrontar-se a en Taiju! La batalla de la nit de Nadal arriba al seu punt àlgid!
7 ISBN 978-84-679-5180-6 13 de febrer de 2023
La batalla de la nit de Nadal queda resolta! En Takemichi per fi ha aconseguit complir la seva missió sense que hi hagi hagut cap víctima. I, tot d’una, apareix la Hina, amb qui suposadament havia trencat la relació... Quina una en deu portar de cap? I quin serà el proper moviment d’en Kisaki? Malgrat els seus èxits en el passat, quan torna al seu temps s’horroritza en veure que està en el pitjor present fins al moment, tot i que per fi aconsegueix trobar-se amb el Mikey de l’actualitat… Comença un nou i impactant arc!
8 ISBN 978-84-679-5181-3 3 de març de 2023
En Takemichi torna al passat amb l’objectiu de convertir-se en el líder de la Toman i canviar el futur. És llavors quan una immensa banda sense precedents, la Tenjiku, ataca la Toman! Per evitar el desastre, en Takemichi salta en el temps cap al passat amb la informació que ha aconseguit del present sobre la Tenjiku i el seu líder, l’Izana Kurokawa... Però resulta que ja no pot tornar al futur!! Comença la més gran de les batalles a què en Takemichi haurà d’enfrontar-se!
9 ISBN 978-84-679-5182-0 21 d'abril de 2023
En Takemichi es converteix en l’onzè líder de la Black Dragon a petició de l’Inui. L’enfrontament contra la Tenjiku és cada cop més a prop i resulta que tot l’enrenou causat per aquesta nova banda és fruit del pervers pla d’en Kisaki… En Mikey, abatut per tot el succeït, perd les ganes de barallar-se amb la Tenjiku i en Takemichi decideix enfrontar-se a ells tal com estava planejat sense la presència del líder. Aconseguirà sobreposar-se a les aspiracions d’en Kisaki i l’Izana i salvar la Toman del futur?! Comença l’última batalla d’en Takemichi, la Toman contra la Tenjiku!
10 ISBN 978-84-679-5183-7 12 de maig de 2023
En Hakkai i l’Angry s’enfronten als germans Haitani i, en vista del desavantatge que els separa, de sobte alguna cosa fa clic dins l’Angry... La Toman penja d’un fil davant de l’aclaparador poder de la Tenjiku, però en Takemichi no s’arronsa i els segueix plantant cara a base de força de voluntat. És llavors quan en Mikey entra en escena... i comença la batalla entre tots dos germans! El caòtic incident de Kantô arriba al seu punt àlgid!
11 ISBN 978-84-679-5184-4 9 de juny de 2023
Després del desenllaç de l’incident de Kantô, en Takemichi i en Kisaki s’enfronten cara a cara i la Toman comença la seva última reunió. Una empenteta d’en Mikey fa que en Takemichi decideixi abandonar el passat per tornar al futur... Podria ser que fos el més feliç de tots els que s’ha trobat fins ara?!
12 ISBN 978-84-679-6262-8 7 de juliol de 2023
En Takemichi fa un altre salt i arriba al futur més lluminós de tots els que ha vist fins ara. Tot i així, en Mikey no hi és... Mentre en Takemichi intenta esbrinar on para, arriba el dia que tots van acordar per obrir la càpsula del temps. Quan per fi en Takemichi es retroba amb en Mikey, aquest, però, no sembla que sigui la mateixa persona de sempre...

Galeria[]

Enllaços externs[]

Advertisement