Còmics en català
Advertisement

Super Dragon Ball Heroes: Missió al Món demoníac obscur! (スーパードラゴンボールヒーローズ暗黒魔界ミッション!, Sūpā Doragon Bōru Hīrōzu Ankoku Makai Misshon!) és un manga spin-off de Bola de drac. Està escrit i il·lustrat per Yoshitaka Nagayama.

Està seguit de les seqüeles Super Dragon Ball Heroes: Missió a l'univers!! i Super Dragon Ball Heroes: Missió Big Bang!!!.

Publicació[]

Volum Títol Data de publicació Bandera Catalunya ISBN Bandera Catalunya
01 La patrulla del temps es posa en marxa 21 de maig de 2019 ISBN 978-84-9173-499-4
En un viatge en el temps, en Trunks coneix la Kaiôshin del Temps i s’uneix a la Patrulla del Temps! Quina relació té amb el Món demoníac obscur, que pretén alterar el temps!?
02 L'alliberament del món demoníac obscur 14 de juliol de 2020 ISBN 978-84-1341-049-4
El Senyor Mechikabra està planejant reviure el Món demoníac obscur, reunint les set Boles de Drac obscures! En Trunks i la patrulla del Temps, liderats pel Kaiōshin del Temps, concentren el seu poder per enfrontar-s’hi! La primera part de la missió  del Món demoníac obscur conclou aquí!
03 Alliberament total 25 de maig de 2022 ISBN 978-84-9174-681-2
El Món demoníac obscur torna!? Després de perdre la Kaiôshin del Temps, en Trunks i la Patrulla del Temps es dirigeixen al territori de l'enemic amb els subordinats d'en Demigra. La Patrulla del Temps s'enfronta a l'exèrcit de l'Imperi Obscur i es produeix un xoc de llum i ombra pel control del temps. Com acabarà la batalla final...!?

Galeria[]

Enllaços externs[]

Advertisement