Còmics en català
Advertisement

Super Dragon Ball Heroes: Big Bang Mission!!! (スーパードラゴンボールヒーローズ ユニバースミッション!! Sūpā Doragon Bōru Hīrōzu Yunibāsu Misshon!!) és un manga spin-off i seqüela de Bola de drac Super. Està escrit i il·lustrat per Yoshitaka Nagayama.

Va publicar-se simultàniament amb Super Dragon Ball Heroes: Missió al Món demoníac obscur! fins que tots dos mangues van concloure el febrer de 2020. Va ser seguit per Super Dragon Ball Heroes: Missió Big Bang!!!.

Publicació[]

Volum Títol Data de publicació Bandera Catalunya ISBN Bandera Catalunya
01 La presó planetària 6 de juliol de 2022 ISBN 978-84-9174-697-3
Han segrestat en Trunks!? Un dia apareix un ésser misteriós, en Fû, i guia en Son Goku i en Vegeta fins a la presó planetària. El que no saben és que allà els espera una gran missió i un experiment que juga amb l’espaitemps! Si volen fugir de la presó, hauran d’aconseguir les boles de drac. Comença una nova batalla!!
02 La llavor universal 23 de novembre de 2022 ISBN 978-84-9174-698-0
En Hearts pretén completar el creixement de la Llavor Universal per obtenir el poder necessari per fer realitat el seu ideal. La Terra corre perill, però la parella més forta del setè univers, en Goku i en Vegeta, miraran d’evitar-ho juntament amb en Trunks i els seus amics! Podran protegir els universos!? Prepara’t per a l’últim volum de Missió a l’univers!

Galeria[]

Enllaços externs[]

Advertisement