Còmics en català
Advertisement

Super Dragon Ball Heroes: Missió Bing Bang!!! (スーパードラゴンボール ヒーローズ ビッグバンミッション!!! Sūpā Doragon Bōru Hīrōzu Biggu Ban Misshon!!!) és un manga spin-off i seqüela tant de Super Dragon Ball Heroes: Missió al Món demoníac obscur! com Super Dragon Ball Heroes: Missió a l'univers!!. Està escrit i il·lustrat per Yoshitaka Nagayama. La sèrie va concloure el 2022 i la va continuar Super Dragon Ball Heroes: Ultra God Mission!!!!.

Sinopsi[]

El Planeta Presó ha estat només el començament dels experiments d'en Fu... A partir de les dades experimentals recollides al Planeta Presó, en Fu finalment comença el seu experiment real! Quin és l'objectiu real d'en Fu i quin és el seu veritable poder? Apareixen en Goku i els companys de "Missió al món demoníac obscur" i "Missió a l'univers"! Un experiment que implica tot l'univers i l'espai-temps!

Publicació[]

Volum Títol Data de publicació Bandera Catalunya ISBN Bandera Catalunya
01 Missió Big Bang 24 de maig de 2023 ISBN 978-84-9174-699-7
En Trunks i la Patrulla del Temps es posen en marxa per buscar l’au divina Tokitoki, però els déus de la destrucció asseguren que és l’au de la calamitat que podria dur els universos a la seva fi i també és al seu punt de mira. Així es desencadena un enfrontament, que quedarà pausat en aparèixer algú...! Comença la batalla que decidirà el destí dels universos!!
02 Un nou univers 13 de setembre de 2023 ISBN 978-84-1140-161-6
En Fû s’ha convertit en el Rei Obscur i de seguida decideix reprendre el seu experiment, la missió Big Bang, per fer que neixi un nou univers. En Goku i en Vegeta uneixen forces per salvar l’univers del gran perill que corre, però l’enemic té un poder immens! Per sort, vindrà algú a donar-los un cop de mà, gent que no s’esperen!

Galeria[]

Enllaços externs[]

Advertisement