Còmics en català
Advertisement

Shin-chan (クレヨンしんちゃん , Kureyon Shin-chan) és un manga costumista del mangaka Yoshito Usui, i una sèrie d'animació, sobre la vida de Shinnosuke Nohara, un nen de cinc anys particularment entremaliat. El manga no està finalitzat, a causa de la mort del seu autor l'any 2009.

Sinopsi[]

En Shin Chan és un nen de cinc anys que viu al Japó a la ciutat de Kasukabe a la prefectura de Saitama junt amb els seus pares en Hiroshi Nohara, la Misae Nohara i la seva germana Himawari Nohara. Amb els seus amics viu aventures, ja sigui al parvulari, a casa o a les zones de joc. És bastant entremaliat tot i que de vegades fa les coses que observa de la gent gran i les repeteix sense cap mena de vergonya.

Notes[]

  • Malgrat que el protagonista sigui un nen, la sèrie no està dirigida a un públic infantil en paraules del seu autor, sinó més aviat a un públic juvenil o fins i tot adult. No obstant això, són els infants els que més gaudeixen de la sèrie, potser per la creença errònia que els dibuixos animats són per a nens. A això contribueix també el traç simplista, que es diferencia molt de la meticulositat que hi sol haver en altres sèries d'animació.
Advertisement