Còmics en català
Advertisement

Berserk (ベルセルク , Beruseruku) és una franquícia japonesa de manga ambientada en un món fantàstic del mangaka Kentaro Miura. Amb més de 50 milions de volums venuts, és una de les sèries seinen amb més èxit de tots els temps.

Sinopsi[]

El món de Berserk s'inspira en l'Europa medieval, centrant-se en la vida de Guts i la seva relació amb Griffith, la Banda del Falcó i el destí o causalitat. A aquest món, en Guts ha de lluitar contra tota mena d'enemics: humans, éssers mitològics, dimonis o fins i tot ell mateix.

Publicació[]

Escrit i il·lustrat per Kentaro Miura, Berserk va debutar a la revista Gekkan Animal House de Hakusensha l'agost de 1989 (número d'octubre). Hakusensha va publicar el primer volum tankōbon de Berserk amb el seu segell Jets Comics el 26 de novembre de 1990. El 1992, el manga va passar a ser publicat a la revista Young Animal, i Miura va continuar la publicació irregular de la sèrie a la revista bimensual abans de la seva mort el maig de 2021; la sèrie va reprendre la publicació el juny de 2022, amb la supervisió del seu company de feina i amic de la infància, Kouji Mori, i il·lustracions del seu grup d'assistents i aprenents de Studio Gaga.

El manga es va començar a publicar en català el 22 de juny de 2023 per part de Panini Comics.

Volum ISBN Bandera Catalunya Data de publicació Bandera Catalunya
1 ISBN 978-84-115-0471-3 22 de juny de 2023
En Guts és un guerrer vestit de negre de cap a peus que va equipat amb una espasa més alta que ell mateix i un contundent braç ortopèdic de ferro. Al seu pas es formen rius de sang i els cadàvers s’amunteguen. L’elf Puck rep l’ajuda de l’enigmàtic espadatxí quan es troba en un destret i, arran d’això, decideix començar a seguir-lo. En Puck, impressionat per l’increïble poder d’en Guts, s’esborrona en veure el món de malson en què habita el guerrer. Eixams d’espectres miren de barrar-li el pas cap al seu objectiu... I què és l’estigma que té al clatell!? Deu ser això el que l’empeny a buscar venjança!?
2 ISBN 978-84-115-0624-3 24 d'agost de 2023
Guts, és un guerrer vestit de negre de cap a peus que va equipat amb una espasa més alta que ell mateix i un contundent braç ortopèdic de ferro, prossegueix el seu viatge acompanyat, molt a desgrat, per l'elf Puck. Després d'arribar a una ciutat governada pel terror, s'embranca en una lluita contra el Comte, que es va vendre sense voler-ho al mal i, convertit en dimoni, es dedica ara a massacrar els seus súbdits. Allà, Guts troba els cinc "Mà de Déu" als que fa molt de temps que persegueix! Per tal de donar llum sobre tots els seus secrets, la història fa un tomb i ens porta al mateix naixement de Guts...!!

Galeria[]

Advertisement