Còmics en català
Advertisement

Love Hina (ラブひな , Rabu Hina) és una sèrie manga escrita i il·lustrada per Ken Akamatsu. Originalment va ser publicada a la revista Weekly Shōnen Magazine de Kodansha des del 21 d'octubre de 1998 al 31 d'octubre de 2001 i Kodansha en va publicar 14 volums tankōbon. La sèrie explica la història d'en Keitaro Urashima i els seus intents per trobar la noia a qui de petit va prometre entrar a la Universitat de Tòquio. L'editorial Glénat publicà tots els volums del manga en català entre el 2008 i el 2010. Kodansha també en va publicar dues novel·les, escrites per dos guionistes de la sèrie d'anime.

Sinopsi[]

Quan en Keitaro Urashima tenia 5 anys va prometre a la seva millor amiga de la infància, que quan fossin grans anirien junts a la Todai (La universitat de Tòquio), ja que segons es diu si dues persones que s'estimen hi entren juntes el seu amor serà etern. 15 Anys després en Keitaro s'està esforçant per a poder accedir a l'esmentada universitat. El problema rau en el fet que el pobre noi és pocatraça, sapastre i un inepte per als estudis. Havent suspès dos cops les proves d'accés, els seus pares el fan fora de casa. A part no recorda la cara ni el nom de la nena dels seus records. Decideix anar a viure amb la seva àvia, que regenta un hostal. La sorpresa d'en Keitaro serà majúscula en descobrir que l'hostal ara és una residència femenina i que la seva àvia se n'ha anat a fer la volta al món.

Després d'una mala arribada, que provoca que les noies de la residència pensin d'ell que és un pervertit, entra a treballar com a encarregat de la residència.

Publicació[]

Volum ISBN Data de publicació
1 978-84-8357-474-4 30 de maig de 2008
La sèrie se centra en la història d'en Keitarô Urashima, un tímid estudiant de 19 anys que, havent estat expulsat de casa seva pels seus pares després d'haver suspès dos cops l'examen d'accés a la universitat, decideix allotjar- se a la pensió Hinata que posseeix la seva àvia, per a estudiar amb més tranquil·litat, trobant-se però amb la sorpresa de que la pensió, la propietària de la qual s’ha anat de viatge a fer la volta al món, ara s’ha transformat en una residència per a noies, dirigida per la tia d'en Keitarô, la Haruka...
2 978-84-8357-822-3 25 de juliol de 2008
  • Hinata. 7: Anem a dormir plegats ♥
  • Hinata. 8: El comiat de la nit de nadal (primera part)
  • Hinata. 9: El comiat de la nit de nadal (segona part)
  • Hinata. 10: Any nou, sort nova ♥
  • Hinata. 11: Exàmens a corre-cuita!
  • Hinata. 12: Primer la bona o la dolenta?
  • Hinata. 13: La vida és somni
  • Hinata. 14: Quina ràbia que em fa Sant Valentí!
  • Hinata. 15: Sempre estarem junts!
La Narusegawa ha estat ajudant a en Keitarô a preparar els exàmens per a entrar a la Tôdai, ja que aviat tindran lloc els exàmens de simulacre. Alhora, s’apropen les festes de Nadal i les noies de la residència preparen una festa... No us perdeu el segon volum d'aquesta divertida sèrie plena de malentesos i situacions disbaratades!
3 978-84-8357-496-6 26 de setembre de 2008
  • Hinata. 16: Ha nascut una parella d'estudiants de la Tôdai?
  • Hinata. 17: Enhorabona per l'aprovat!?
  • Hinata. 18: Una escapada romàntica?
  • Hinata. 19: Emoció als banys mixtes ♥
  • Hinata. 20: La nit és verge
  • Hinata. 21: Apa, ara arriba la Mutsumi!
  • Hinata. 22: Et demano perdó... per ser com tu ♥
  • Hinata. 23: Supervivents!
  • Hinata. 24: Totes plegades a l'operació "La venedora de llumins"
Finalment, la Narusegawa i en Keitarô es presenten els exàmens de la Tôdai. Quan surten els resultats ambdós queden sorpresos i decideixen passar les vacances fora de la residència, però la casualitat creuarà els seus camins a través de situacions esbojarrades i peculiars... No us perdeu el tercer volum de Love Hina!
4 978-84-8357-497-3 14 de novembre de 2008
  • Hinata. 25: Quan floreixen els cirerers
  • Hinata. 26: Fugida de la Residència Hinata
  • Hinata. 27: Les petites cabòries de la Motoko
  • Hinata. 28: Dos sota la pluja
  • Hinata. 29: Auxili! Quina feina tan dura
  • Hinata. 30: La gran baralla del noi de les fotos contra la nena de la ceràmica
  • Hinata. 31: La residència dels embolics
  • Hinata. 32: La vida continua igual
  • Hinata. 33: M'agrades molt
Després d'haver suspès de nou els exàmens d'ingrés a la Tôdai i de tornar de les vacances, en Keitarô decideix quedar-se una temporada més com a encarregat de la residència Hinata. Però a més, s’haurà de buscar una feina per cobrir les seves despeses. Mentrestant, algú inesperat reapareixerà per casualitat a la vida de la Narusegawa...
5 978-84-8357-498-0 20 de febrer de 2009
  • Hinata. 34: Anem a la platja!
  • Hinata. 35: El somni d'una nit d'estiu
  • Hinata. 36: Qui juga amb foc...
  • Hinata. 37: En Wukong i els seus amics ♥
  • Hinata. 38: Un petó, una aventura ♥
  • Hinata. 39: Fes-me un petó ♥
  • Hinata. 40: La balada de la donzella ermitana
  • Hinata. 41: El secret de la noia misteriosa ♥
  • Hinata. 42: El preu de la sinceritat
L'estiu ha arribat i els habitants de la residència Hinata decideixen anar a la platja on treballaran plegats al xiringuito Hinata. Un cop allà apareixeran dos companys de classe d'en Keitarô i la Narusegawa i tots plegats compartiran unes vacances esquitxades de situacions esbojarrades i divertits malentesos.
6 978-84-8357-812-4 30 d'abril de 2009
En Keitarô continua preparant-se per a les proves d'accés a la Tôdai amb la Narusegawa. Els resultats de l'examen de simulacre donen esperances als dos estudiants, però encara els hi queda molta feina a fer. De sobte, una antiga amiga reapareixerà a les seves vides...
7 978-84-8357-813-1 26 de juny de 2009
En Keitarô, la Narusegawa i la Mutsumi formen un curiós triangle d'amistat i amor. A més, sembla que en Keitarô ha trobat la noia dels seus records, la mateixa amb la qual va fer la promesa d'entrar plegats a la Tôdai. Però el nostre protagonista està fet un embolic amb els seus propis sentiments, i els nervis pels exàmens no ajuden gaire. Qui és realment la noia dels records d'infantesa d'en Keitarô...?
8 978-84-8357-814-8 21 d'agost de 2009
Després d'haver-se adormit en ple examen, en Keitarô decideix fugir per por a enfrontar-se als resultats i a la Narusegawa i la Mutsumi. Convençut que ha tornat a suspendre, s'embarca cap al nord per renunciar a la Tôdai i oblidar-se de la Narusegawa per sempre. Però precisament aquesta decideix anar-lo a buscar mentre les altres noies s'ocupen de veure els resultats dels exàmens. Per fi arriba l'esperat desenllaç dels exàmens d'ingrés a la Tôdai...!!
9 978-84-8357-851-3 30 d'octubre de 2009
Un cop finalitzat el cicle dels exàmens d'ingrés a la Tôdai, comencem a conèixer millor els habitants de la residència Hinata. Ens sorprendrem amb la relació que existeix entre la Haruka i en Seta, coneixerem la germana gran de la Motoko, les aspiracions universitàries de la Shinobu... I pel que fa a en Keitarô... Quan arribarà el dia en què a la fi podrà anar a la tan desitjada universitat?
10 978-84-8357-852-0 11 de desembre de 2009
La relació entre en Keitarô i la Narusegawa no acaba d'arrencar, malgrat que tots dos semblen desitjar-ho. Per la seva banda, la Mutsumi prova de donar-los-hi un cop de mà convidant-los a passar uns dies de vacances a casa de la seva família a Okinawa. Però les coses encara es giren més esbojarrades a l'illa!
11 978-84-9947-200-3 19 de febrer de 2010
En Keitarô marxa a Los Angeles amb el professor Seta per mig any per poder fer el que li agrada. La residència Hinata al complet va a l'aeroport per acomiadar-lo. Sis mesos després, la residència rep una visita misteriosa amb uns plans que agafarà per sorpresa a les noies...
12 978-84-9947-222-5 25 de juny de 2010
En Keitarô acaba de tornar dels Estats Units i, en arribar a la residència, es troba a les noies acompanyades de la Kanako, la seva germana petita. Aquesta farà tots els possibles per a aconseguir l'amor del nostre protagonista, però per a això s’haurà d'enfrontar a la resta de noies, especialment a la Narusegawa...
13 978-84-9947-223-2 20 d'agost de 2010
La Motoko s’està preparant pels exàmens d'accés a la Tôdai, però li costa molt concentrar-se veient com festeja la parelleta formada per la Narusegawa i l'Urashima. Per què serà...?
14 978-84-9947-224-9 29 d'octubre de 2010
Love Hina acaba aquí, però la residència Hinata continuarà funcionant en algun indret del Japó. Si mai aconseguiu trobar-la... Aquest és l'últim volum de la famosa sèrie de Ken Akamatsu, una de les obres més divertides de la història del manga.

Notes[]

  • Té una versió Anime de 25 Episodis, 2 especials (d'hivern i primavera) i 3 OVA. A Espanya es van llicenciar la sèrie i els 2 especials. Hi ha un pack compost per la sèrie de 25 episodis i els dos especials; inclou el doblatge en català.

Galeria[]

Enllaços externs[]

Advertisement