Còmics en català
Advertisement

Kamen Rider (仮面ライダーシリーズ , Kamen Raidā Shirīzu, lit. "sèrie del motorista emmascarat"), és una franquícia japonesa formada per programes de televisió, pel·lícules i mangues de tokusatsu, creada per l'artista de manga Shotaro Ishinomori. A les diferents sèries de Kamen Rider generalment apareix un superheroi que condueix una moto amb un motiu d'insectes que lluita contra els supermalvats, sovint coneguts com a kaijin (怪人, lit. gent misteriosa).

Sinopsi[]

Takeshi Hongo, pilot de motos professional, és segrestat per la malvada organització Shocker. Aquesta organització tria candidats per un físic i intel·lecte elevats i els converteix en poderosos i servils cíborgs. Durant el procés de transformació i just abans de la rentada de cervell, les instal·lacions es queden sense energia a causa d’un raig. Un científic, penedit, ajuda a Hongo a escapar. L’organització Shocker els persegueix utilitzant a una sèrie de monstres. Takeshi Hongo gràcies a la seva transformació incompleta pot convertir-se en l’intrèpid Kamen Rider, i jura lluitar contra la malvada organització.

Publicació[]

El primer manga de la sèrie, Kamen Rider, va ser dibuixat per Shotaro Ishinomori, considerat l'"origen" de tota la sèrie Kamen Rider. Es va publicar a la revista Weekly Shonen Magazine. El manga ha estat editat en català per l'editorial Ooso Comics.

Volum Data de publicació Bandera Catalunya ISBN Bandera Catalunya
01 21 de maig de 2021 ISBN 978-84-12-1769-1-9
02 20 de setembre de 2021 ISBN 978-84-1217-693-3
03 20 de desembre de 2021 ISBN 978-84-1217-695-7

Galeria[]

Enllaços externs[]

Advertisement