Còmics en català
Advertisement

Jujutsu Kaisen: la guerra màgica (呪術廻戦), és una sèrie japonesa de manga escrita i dibuixada per Gege Akutami i serialitzada en 19 volums tankōbon a la revista Shūkan Shōnen Jump de l'editorial Shueisha des de març del 2018.

Jujutsu Kaisen és una seqüela d'Escola tècnica superior de màgia de l'àrea metropolitana de Tòquio també escrita per Akutami i reanomenada Jujutsu Kaisen 0 el desembre de 2018.

Sinopsi[]

La història tracta d'en Yuji Itadori, un estudiant de secundària que s'uneix a una organització secreta de fetillers Jujutsu per tal de matar una poderosa maledicció anomenada Ryomen Sukuna, de qui en Yuji n'és amfitrió.

Publicació[]

Jujutsu Kaisen 0: Escola tècnica superior de màgia de l'àrea metropolitana de Tòquio[]

Volum Títol Bandera Catalunya ISBN Bandera Catalunya Data de publicació
0 Foscor resplendent ISBN 978-84-679-5896-6 25 de novembre de 2022
En Yûta Okkotsu és un estudiant de secundària que desitja ser executat, ja que viu turmentat per la Rika, un esperit venjatiu que el posseeix. Però, llavors, en Satoru Gojô, un mestre de l’Institut de Màgia de Tòquio, on s’ensenya a purificar “malediccions”, transfereix en Yûta a aquest centre… Ara s’aixeca el teló de la preqüela que dona pas a Jujutsu Kaisen: La guerra màgica!

Jujutsu Kaisen: la guerra màgica[]

1 Ryômen-Sukuna ISBN 978-84-679-5755-6 9 de setembre de 2022
En Yûji Itadori és un estudiant d’institut amb unes capacitats físiques extraordinàries que té el costum de visitar cada dia el seu avi a l’hospital. Però, un dia, el segell d’un talismà que es trobava en estat latent al seu institut es trenca i apareixen un grapat de monstres! L’Itadori decideix endinsar-se a l’institut per salvar uns companys que hi han quedat atrapats... Què li passarà?!
2 L'arribada de l'embrió maleït ISBN 978-84-679-5756-3 6 d'octubre de 2022
Tot d’una, un embrió maleït apareix al pati d’un reformatori. Per rescatar-ne els supervivents, l’Institut de Màgia hi envia l’Itadori i els altres alumnes de primer. Però el grup es troba en un embolic quan l’embrió es transforma en una maledicció de rang especial i comença a atacar-los. Per tenir alguna oportunitat d’abatre la maledicció, l’Itadori acaba cedint el control del seu cos a en Sukuna.
3 El passerell i el càstig invers ISBN 978-84-679-5757-0 13 de gener de 2023
L’Aoi Tôdô i la Mai Zen’in, dos estudiants de l’Institut de Màgia de Kyoto, s’han presentat davant d’en Fushiguro i la Kugisaki! Què respondrà en Fushiguro a la pregunta que li ha fet en Tôdô sobre com li agraden les dones? Per la seva banda, l’Itadori es troba en ple entrenament, i amb l’objectiu de practicar el combat real... anirà a l’escenari d’un incident provocat per una maledicció!
4 Et mataré ISBN 978-84-679-5758-7 17 de febrer de 2023
Durant la investigació d’un assassinat executat amb poder maleït, l’Itadori coneix en Junpei, l’únic testimoni del cas, i de seguida sembla que s’avenen. Tanmateix, en Junpei es troba sota la influència de les paraules d’en Mahito, l’esperit maligne que ha comès els homicidis. El pla d’en Mahito consisteix a enfrontar en Junpei i l’Itadori, i sembla que en Junpei ja ha caigut a la trampa...
5 Jornades d'Intercanvi d'Escoles Germanes de Kyoto ISBN 978-84-679-5759-4 31 de març de 2023
Les jornades d’intercanvi amb l’institut germà de Kyoto han començat. El primer dia es fa la competició grupal, que guanyarà l’equip que aconsegueixi purificar abans la maledicció de rang dos que s’ha alliberat a l’àrea designada, però el bel·licós Tôdô ataca directament l’equip de Tòquio, de manera que l’Itadori es veu obligat a plantar-li cara. Malgrat tot el que no sap és que els altres membres de l’equip de Kyoto pretenen unir-se a la batalla amb l’objectiu de matar-lo. L’Itadori es troba en un bon destret!
6 El Centelleig obscur ISBN 978-84-679-5760-0 21 d'abril de 2023
7 L'origen de la confiança cega ISBN 978-84-679-5761-7 12 de maig de 2023
L’institut ha aconseguit repel·lir l’atac dut a terme per l’escamot de l’esperit maligne de rang especial Hanami, però els han robat els dits d’en Sukuna i un talismà de rang especial anomenat “Embrió Maleït de les Nou Etapes de la Descomposició”. L’encarnació de les nou etapes donarà a llum una nova amenaça... Tot i així, el grup de l’Itadori, encara desconeixedor del perill que s’està gestant, es posa en marxa per exterminar els esperits que apareixen a les portes, però, aleshores...
8 Joia oculta ISBN 978-84-679-5762-4 9 de juny de 2023
El grup de l’Itadori derrota el segon i el tercer dels germans anomenats Embrions maleïts de les nou etapes de la descomposició, que s’havien encarnat, i recuperen un dit d’en Sukuna. Com a conseqüència d’aquests assoliments, els recomanaran per ascendir al rang u de bruixeria. Mentrestant, en Gojô mou fils a l’ombra... Quines intencions deu tenir? En aquest volum, la història fa un salt al passat per desvelar l’incident que va tenir lloc quan en Gojô i en Getô eren estudiants de segon curs a l’Institut de Màgia!
9 Joia esberlada ISBN 978-84-679-5763-1 7 de juliol de 2023
La missió d’escortar el cos de fluid estel·lar que havien assignat a en Gojô i en Getô entra en un atzucac quan un assassí de bruixots, que es fa dir Fushiguro, els ataca per sorpresa. El bàndol d’en Gojô es troba al caire de la mort... Com s’ho faran per sortir d’una peça d’aquest destret?! En aquest volum trobareu la resolució de l’incident del passat que va portar en Gojô a convertir-se en el bruixot més poderós de tots i va provocar la rebel·lió d’en Getô!

Galeria[]

Obres relacionades[]

Enllaços externs[]

Advertisement