Còmics en català
Advertisement

Haikyû!! (ハイキュー!!, Haikyū!!) és una sèrie de manga shonen escrita i il·lustrada per Haruichi Furudate. Es va serialitzar del 20 febrer de 2012 al 20 de juliol de 2020 a la revista Shūkan Shōnen Jump, amb volums recopilatoris publicats per l'editorial Shūeisha. Originalment, la sèrie va ser presentada com un one-shot en la revista setmanal Jump NEXT!, també part de Shūeisha. Consta d'un total de 45 volums.

El 10 de desembre de 2022, Planeta Cómic va anunciar que començaria a publicar el manga en català a partir del 2023.

Argument[]

El Shoyo Hinata, un estudiant d'institut, veu en un televisor un partit de voleibol on juga un jugador conegut com el “Petit Gegant” per ser de baixa alçada. Des de llavors, el Shoyo decideix que vol ser com ell i jugar a voleibol, tot i que ell mateix també és baixet. Aconsegueix muntar un club a l'escola en què és l'únic membre, però no es rendeix i mira d'entrenar com pot pel seu compte. Finalment aconsegueix formar un equip amb el qual entra al seu primer torneig. En el primer partit perden contra un dels equips més forts del campionat amb un jugador, el Tobio Kageyama, conegut com “el rei de la pista”. D'aquest encontre sorgeix una gran rivalitat entre el Shoyo i el Tobio que motiva Shoyo a continuar entrenant amb l'objectiu d'entrar a l'institut Karasuno, on hi va jugar el “petit gegant”. En graduar-se aconsegueix entrar-hi, però allà es troba que un dels altres nous membres del club de voleibol és el Tobio Kageyama.

Publicació[]

Volum Bandera Catalunya ISBN Bandera Catalunya Data de publicació
1 ISBN 978-84-679-5173-8 5 d'abril de 2023[1]
Puc saltar!! Al Shôyô Hinata el fascina el voleibol. Malgrat això, al seu primer i últim partit oficial de l’escola mitjana, pateix una severa derrota a mans de la jove promesa Tobio Kageyama, a qui han batejat com el “rei de la pista”. Així doncs, el Hinata jura venjar-se’n i truca a la porta de l’escola superior Karasuno per a aconseguir-ho!
2 ISBN 978-84-1140-747-2 24 de maig de 2023[2]
Hinata i Kageyama juguen un tres contra tres de pràctica amb els membres de l'equip! Però tindran una oportunitat de guanyar amb un atac ràpid combinat si volen superar l'alçada de Tsukishima. Per tant, Kageyama es veu obligat a fer una col·locació en el moment idoni perquè Hinata pugui esprémer al màxim les seves habilitats. En el moment en què les seves capacitats es juxtaposen, neix el famós duet que farà història!!
3 ISBN 978-84-1140-748-9 14 de juny de 2023[3]
El lliure de segon curs, en Nishinoya torna de la seva suspensió del club. Tot i això, la seva condició era que si l’Asahi, l'estrella de l'equip, no tornava, ell tampoc. Per la seva banda, en Hinata admira l'estrella absent, així que buscarà l’Asahi acompanyat d'en Kageyama, però no serà tan fàcil... Mentrestant, s'organitza un partit amistós contra una escola rival amb què estan predestinats a jugar...!!
4 ISBN 978-84-1140-749-6 14 de juny de 2023[4]
L’últim dia de la concentració del Club de voleibol Karasuno, per fi comença l’esperat amistós contra l’Escola Superior Nekoma! La sòlida tècnica de recepció del Nekoma i la capacitat d’observació del seu col·locador, Kodzume, frustren tots els atacs ràpids d’en Hinata i en Kageyama fins que al punt d’aconseguir frenar-los per complet, però aleshores una cosa succeeix…!
5 ISBN 978-84-1140-750-2 13 de setembre de 2023
Hinata i els seus companys entrenen molt dur de cara a les eliminatòries del torneig interescolar! Però l’Aoba Josai i els seus rivals inexpugnables del Date Industrial estan al mateix grup que ells i s’interposen al seu camí! Sigui qui sigui el seu rival, els nois han vingut a guanyar el partit. El nou Club de voleibol Karasuno es dirigeix a la batalla!!

Galeria[]

Enllaços externs[]

Referències[]

Advertisement