Còmics en català
Advertisement

Guardians de la nit (鬼滅の刃 , Kimetsu no Yaiba, lit. 'espasa matadimonis'), és un manga escrit i il·lustrat per Koyoharu Gotōge que es va començar a serialitzar el 15 de febrer de 2016 a la revista setmanal Shūkan Shōnen Jump de l'editorial Shūeisha.

Sinopsi[]

A l'Era Taisho, en Tanjiro Kamado és un noi intel·ligent amb un bon olfacte i cor que vivia amb la seva família a les muntanyes i guanyava diners venent carbó, però tot canvia quan la seva família és atacada i assassinada per un dimoni. En Tanjiro i la seva germana Nezuko són els únics supervivents de l'incident, tot i que la seva germana Nezuko es converteix en un dimoni. Sorprenentment, però, encara mostra signes d'emoció i pensament humans. Després d'una trobada amb en Giyu Tomioka, un caçadimonis, en Tanjiro és reclutat per l'Urokodaki per a convertir-se també en un i així comença la seva cerca per a ajudar la seva germana a tornar-se humana novament.

Publicació[]

Kimetsu no Yaiba va començar la seva serialització en l'edició #11 del 2016 del setmanari Shōnen Jump de Shūeisha el 15 de febrer de 2016. Es va publicar una història paral·lela per al manga en el primer número de Shonen Jump GIGA el 20 de juliol de 2016. Va finalitzar el 15 de maig de 2020 amb la publicació del capítol 205 a la revista setmanal Shōnen Jump de Shūeisha. Se n'han publicat un total de 23 volums (l'últim va sortir el desembre del 2020).

Norma Editorial va començar a publicar el manga en català el 28 d'octubre del 2022.

Volum Bandera Catalunya ISBN Bandera Catalunya Data de publicació
1 ISBN 978-84-679-5847-8 28 d'octubre de 2022
La vida d’en Tanjirô, un jove i afable venedor de carbó, canvia de sobte el dia en què descobreix que un dimoni ha assassinat a la seva família. Malgrat que la seva germana Nezuko aconsegueix sobreviure a la massacre, ho fa convertida en una criatura demoníaca. Lluny de quedar-se de braços plegats, en Tanjirô decideix endur-se la seva germana a un viatge amb una doble finalitat: trobar una cura que la faci tornar a la seva forma original i venjar-se del dimoni culpable del seu infortuni.
2 ISBN 978-84-679-5848-5 25 de novembre de 2022
Durant la selecció final, en Tanjirô s’enfronta a un estrany dimoni que utilitza les mateixes tècniques que el mestre Urokodaki li ha ensenyat a ell. Serà capaç de superar la prova? Més tard, un cop ja a casa del seu mestre, descobreix que la Nezuko per fi s’ha despertat. Tots dos junts emprenen un viatge que els durà fins a un poble on, segons diuen els rumors, cada nit desapareixen noies joves sense deixar cap mena de rastre.
3 ISBN 978-84-679-5849-2 13 de gener de 2023
Amb l’ajuda de la Tamayo i en Yushirô, en Tanjirô i la Nezuko s’enfronten a un parell de dimonis que fan servir pilotes i signes de fletxa com a arma, i que a més diuen ser membres de les 12 Llunes Demoníaques o, el que és el mateix, subordinats directes d’en Kibutsuji. Seran capaços de vence’ls? Trobaran alguna pista que els guiï fins al seu arxienemic…?
4 ISBN 978-84-679-5850-8 17 de febrer de 2023
Tan bon punt surt de la mansió del dimoni dels tambors, en Tanjirô es troba amb el misteriós noi del cap de senglar, que està clavant una allisada a en Zenitsu. Com s’ho farà en Tanjirô per aturar-lo?! Més endavant, després d’haver gaudit d’un merescut descans, en Tanjirô i companyia reben una ordre urgent del Cos de Matadimonis que els porta fins a una muntanya d’allò més esfereïdora. Què hi haurà allà, esperant-los dins la foscor...?
5 ISBN 978-84-679-5851-5 31 de març de 2023
Un cop arribats al mont Natagumo, en Tanjirô i companyia es veuen obligats a lliurar una cruenta batalla contra una família de dimonis aranya. Mentre en Zenitsu lluita contra els efectes d’un verí que l’està convertint en un ésser aràcnid, l’Inosuke i en Tanjirô s’han d’enfrontar al pare de la família, qui no els ho pensa posar gens fàcil... Seran capaços de trobar una sortida a aquesta situació desesperada...?
6 ISBN 978-84-679-5852-2 21 d'abril de 2023
Un cop vençut el dimoni aranya, un altre membre del Cos de Matadimonis, la Shinobu Kochô, apareix de cop amb la intenció d’eliminar la Nezuko, fet que desencadena una batussa que acaba amb la captura dels dos germans. Més tard, en Tanjirô es desperta al quarter general del Cos envoltat pels anomenats “pilars”, l’elit dels espadatxins caçadimonis, que es disposen a jutjar-lo per haver infringit les normes duent un dimoni amb ell. No obstant això, en aquest precís moment, una important figura entra en escena...
7 ISBN 978-84-679-5853-9 12 de maig de 2023
Sota l’empara de la Shinobu, un dels pilars del Cos, en Tanjirô i companyia aconsegueixen guarir-se de les ferides i aprendre els secrets de la concentració total constant. Llavors, una nova missió els du a l’anomenat “tren infinit” on, amb l’ajut d’en Rengoku, el pilar de les flames, eliminen un dimoni que s’havia amagat al comboi... o això es pensen ells, ja que en realitat es troben tots atrapats en un son que els ha induït el dimoni Enmu... Trobaran la manera d’escapar-se d’aquesta difícil situació?!
8 ISBN 978-84-679-5854-6 9 de juny de 2023
En Tanjirô ha executat la forma del “cel immaculat” de la dansa del déu del foc per parar els peus a l’Enmu, el dimoni del son, però... deu haver donat resultat, la seva estratègia?! D’altra banda, davant de l’equip de Matadimonis apareix un nou ésser misteriós que obligarà en Rengoku, el Pilar de les Flames, a entrar en acció... Què va veure en Tanjirô més enllà de les paraules de l’home més fort?!
9 ISBN 978-84-679-5855-3 7 de juliol de 2023
Acompanyats d’en Tengen Uzui, en Tanjirô i la resta de la colla es dirigeixen cap al barri del plaer, on s’amaguen uns dimonis. El seu objectiu consisteix a esbrinar què se n’ha fet de les tres esposes del pilar del so, amb les quals van perdre el contacte mentre es trobaven enmig d’una missió de reconeixement. Per poder-ho fer, en Tanjirô i companyia s’infiltren al barri disfressats de dones, però, tot i així, no aconsegueixen treure’n l’entrellat. Mentrestant, una presència maligna amenaça les cortesanes...

Galeria[]

Enllaços externs[]

Advertisement