Còmics en català
Advertisement

El detectiu Culet (おしりたんてい , Oshiri Tantei) és una franquícia japonesa creada per Troll, pseudònim de l'escriptora Yoko Tanaka (1976) i el dibuixant Masahide Fukasawa (1981) que ha donat lloc a diferents mangues, animes i novel·les il·lustrades.

El manga segueix un detectiu amb una aparença molt peculiar i divertida, el detectiu Culet, que resol misteris quotidians. Amb les seves deduccions recorre els carrers de la seva ciutat, al Japó, per resoldre petits misteris.

Publicació[]

En català han arribat els dos primers volums de la novel·la il·lustrada per part de Beascoa, segell editorial de Penguin Random House.

Volum Títol Publicació Bandera Japó ISBN Bandera Japó Publicació Bandera Catalunya ISBN Bandera Catalunya
01 El detectiu Culet 6 d'octubre de 2012 ISBN 978-4-591-13090-2 15 de novembre de 2018 ISBN 978-8448851385
En aquesta primera entrega, algú ha robat els dolços de la botiga de llaminadures i el detectiu Culet ha de recórrer la ciutat per descobrir el culpable.
02 El detectiu Culet: A la recerca del diamant de colors 10 de setembre de 2013 ISBN 978-4-591-13587-7 28 de març de 2019 ISBN 978-8448852221
A la recerca del diamant de colors es la segona entrega d'aquesta sèrie trepidant, en què el Detectiu Culet s'enfronta a un doble repte: el segrest de la filla del seu client i el misteri del diamant de colors, la recompensa que exigeix el segrestador a canvi d'alliberar-la.

Galeria[]

Advertisement