Còmics en català
Advertisement

Dororon Enma-kun (ドロロンえん魔くん), és una sèrie d'anime i manga de comèdia i terror japonesa creada per Go Nagai. És una de les obres més famoses de Nagai al Japó, encara que poc coneguda a la resta del món.

Sinopsi[]

El rei de l’inframon instrueix el seu nebot Enma-kun, dotat del poder del foc, per a la caça dels yokai que s’han escapat de l’inframon i han descendit al nostre món i així protegir a la humanitat. La patrulla de l'Enma-kun està formada de Chapeau-jii, una sàvia criatura amb forma de barret, Kapaeru, un kappa (una criatura del folklore japonès que viu en rierols), i Yukiko-hime, la princesa de les neus, dotada del poder del fred i un cos impressionant.

Publicació[]

El manga original es va publicar originalment a la revista Weekly Shōnen de Shogakukan del diumenge de 30 de setembre de 1973 al 31 de març de 1974. A més de la versió Weekly Shōnen Sunday, altres serialitzacions es van publicar en aquell moment a diverses revistes infantils de Shogakukan i a TV Land de Tokuma Shoten, dibuixades per Nagai i uns quants dels seus assistents.

El manga original ha estat editat en català per l'editorial Ooso Comics.

Volum Data de publicació Bandera Catalunya ISBN Bandera Catalunya
01 16 de novembre de 2020 ISBN 978-84-121138-7-7
01 1 de novembre de 2021 ISBN 978-84-121138-9-1

Galeria[]

Enllaços externs[]

Advertisement