Còmics en català
Advertisement

Dodoma (ドードーマ) és un manga japonès creat per Jun Shiraishi. Va ser serialitzat a la revista Comic Zenon del 25 d'octubre del 2014 al 25 desembre del 2015.

Sinopsi[]

En Mana és un belluguet que viu sol amb en Shino, el seu germà gran, a una ciutat anomenada Orbis, de només tres-cents habitants. Orbis sembla una torre impenetrable, i en el seu centre hi ha l'arbre de la vida, que permet que els habitants sobrevisquin. De sobte, un dia, un puny gegantí travessa la paret de la torre, i en Mana i en Shino s'hauran de refugiar al capdamunt de l'edifici... i hauran de dur a terme un terrible sacrifici per assegurar la supervivència de la seva ciutat.

Publicació[]

El 27 de setembre de 2022, Kaji Manga va anunciar que publicaria el manga en català per al Saló del Manga del mateix any i així el dia 7 de desembre, van publicar-ne el primer volum.

Volum Bandera Catalunya Data de publicació Bandera Catalunya ISBN
01 7 de desembre de 2022 ISBN 978-84-19477-09-5
Wanokuni és una nació envoltada de murs que té un gran arbre al bell mig. Allà, els dos germans Mana i Shino hi viuen en pau i tranquil·litat amb la resta d'habitants... fins que hi arriben unes noies misterioses. Aleshores, en Mana descobreix la veritat del món que els envolta...
02 16 de febrer de 2023 ISBN 978-84-19477-10-1
En Shino s'ha fusionat amb un esser viu gegant i en Mana només veu una manera d'ajudar al seu germà gran... Els germans Mana i Shino descobreixen que viuen dins d'en Wanokuni, una criatura de grans dimensions. Tot i maleir el destí d'haver-se fusionat amb l'ésser gegant, en Shino lluita contra l'enemic per protegir en Mana. Llavors és quan, l'Olivia, una misteriosa noia, li revela com ajudar al seu germà gran.
03 30 de març de 2023 ISBN 978-84-19477-11-8
En Mana i els seus amics es dirigeixen al “Cel”, el destí del seu viatge. Hi trobaran esperança? O la perdran en arribar-hi? L’Olivia li explica a en Mana que al “Cel”, el lloc d'on ella i els seus provenen, hi podria existir la manera d'alliberar en Shino d'en Wanokuni. Dit i fet, emprenen el viatge cap a una torre situada enmig del mar que s'enlaira fins al seu objectiu. La història dels dos germans i del món on són, que va començar amb l'assassinat d'un Déu, arriba a la seva impressionant conclusió que revela com tots els misteris s'enllacen en una única explicació.

Galeria[]

Enllaços externs[]

Advertisement