Còmics en català
Advertisement

Death Note (デスノート , Desu Nōto) és una sèrie manga escrita per Tsugumi Ōba i il·lustrada per Takeshi Obata. El manga va començar a publicar-se el desembre de 2003 per l'editorial Shūeisha, a la revista setmanal japonesa Shōnen Jump, fins al seu final el maig de 2006 amb el dotzè volum arribant a recollir 108 capítols.

Sinopsi[]

La història se centra en Light Yagami, un estudiant de batxillerat que troba un quadern sobrenatural anomenat «Death Note», que és capaç de matar persones si s'escriuen els noms d'aquestes mentre el portador visualitza mentalment la cara de qui vol assassinar. Light intenta eliminar tots els criminals i crear un món on no existeixi la maldat, però els seus plans seran frustrats per l'L, un famós detectiu privat.

Publicació[]

Norma Editorial va començar a publicar-ne el manga en català el 7 de juliol de 2023 en la versió Black Edition, versió que recull dos volums de la publicació original en un.

Volum ISBN Bandera Catalunya Data de publicació Bandera Catalunya
1 ISBN 978-84-679-6145-4 7 de juliol de 2023
En Light Yagami és un estudiant model al qual tots auguren un futur brillant, tot i que a ell la seva vida l’avorreix solemnement. Necessita un repte, alguna cosa que el faci sentir viu. I ho troba en el Quadern de la Mort que el shinigami Ryuk deixa caure en el Món Humà. Ara en Light, amb el poder de la vida i la mort a les seves mans, aspira a convertir-se en el déu del nou món. Encara que per aconseguir-ho, abans haurà d’evadir el setge que el misteriós L ha posat al voltant seu…

Galeria[]

Enllaços externs[]

Advertisement