Còmics en català
Advertisement

Cutie Honey (キューティーハニー , Kyūtī Hanī) és una sèrie de manga japonesa shōnen escrita i il·lustrada per Go Nagai. Va aparèixer per primera vegada al número 41 de Weekly Shōnen Champion de 1973, la sèrie va durar fins a l'abril de 1974. Segueix una noia androide anomenada Honey Kisaragi, que es transforma en l'heroïna mamelluda que té els cabells vermells o rosats, Cutie Honey, per lluitar contra els diferents malvats que l'amenacen a ella o el seu món.

Cutie Honey, the Legend és una edició recopilatòria del manga original.

Sinopsi[]

Cutie Honey ens presenta la Honey Kisaragi, la filla del Doctor Kisaragi, que en realitat és una androide creada per ell. La Honey esdevé alumna de l'acadèmia femenina Sant Chapel, la qual a causa del seu aïllament, les seves estudiants s'acaben enamorant entre elles. La vida normal de la Honey que tot just ha començat canvia quan el seu pare és atacat i assassinat per una malèvola organització, la Panther Claw. És llavors quan la Honey descobreix que és una superandroide amb capacitat per transformar-se, i així esdevenir la Cutie Honey. Així la Cutie Honey pren la decisió de venjar la mort del seu pare i creador i destruir la Panther Claw.

Enllaços externs[]

Advertisement