Còmics en català
Advertisement

Chainsaw Man (チェンソーマン , Chensō Man, lit. L'home motoserra) és una sèrie de manga japonesa escrita i il·lustrada per Tatsuki Fujimoto. Es va començar a serialitzar a la revista de manga shōnen de Shueisha Weekly Shōnen Jump el desembre de 2018 i va finalitzar el desembre de 2020, recollida en onze volums tankōbon.

Sinopsi[]

Chainsaw Man segueix la història d'en Denji, un jove empobrit que després de fer un contracte amb un diable semblant a un gos anomenat Pochita, es fusiona amb en Denji, atorgant-li la capacitat de transformar parts del seu cos en motoserres. En Denji finalment s'uneix als Caçadors de Dimonis de Seguretat Pública, una agència governamental centrada a lluitar contra els diables sempre que es converteixin en una amenaça per al món.

Publicació[]

Chainsaw Man està escrit i il·lustrat per Tatsuki Fujimoto. La primera part de la sèrie, l'"Arc de seguretat pública" (公安編 , Kōan-hen), es va publicar a la revista Weekly Shōnen Jump de Shueisha del 3 de desembre de 2018 al 14 de desembre de 2020. Shueisha va reunir-ne els capítols en onze volums individuals de tankōbon, publicats del 4 de març de 2019 al 4 de març de 2021.

El 14 de desembre de 2020, després de la conclusió de la sèrie a Weekly Shōnen Jump, se'n va anunciar una segona part que es publicaria a la revista en línia Shōnen Jump+ de Shueisha. El 19 de desembre de 2020, es va anunciar que la segona part, l'"Arc escolar" (学校編 , Gakkō-hen), tractarà d'en Denji anant a l'escola. Es començarà a serialitzar el tercer trimestre de 2022.

Norma Editorial va començar a publicar-ne el manga en català el 9 de setembre del 2022.

Volum Bandera Catalunya ISBN Bandera Catalunya Data de publicació
1 ISBN 978-84-679-5744-0 9 de setembre de 2022
En Denji és un noi que, com que no en té ni cinc, s’escarrassa treballant com a Devil Hunter en companyia del seu gos Pochita per retornar un deute astronòmic, però llavors... una traïció sagnant li capgira la vida!! Així comença aquesta història d’acció protagonitzada per un heroi fosc que allotja un dimoni dins seu!
2 ISBN 978-84-679-5745-7 6 d'octubre de 2022
Motivat per l’obsessió de magrejar un bon pitram, en Denji lluita a mort contra el dimoni ratpenat. Aconseguirà el seu objectiu un cop s’acabi el combat? O no…? I qui coi és el dimoni pistola? La Makima diu que es tracta del pitjor enemic de la humanitat…
3 ISBN 978-84-679-5746-4 25 de novembre de 2022
Un dimoni misteriós reclou els membres del departament especial 4 i exigeix la mort d’en Denji! En veure’s acorralats, de seguida afloren les diferències entre els integrants del grup. En aquesta situació límit, en Denji s’empesca un pla infernal per sortir d’aquest embolic i aconseguir el seu anhelat petó… Comença una lluita acarnissada al voltant del nostre protagonista meitat humà, meitat dimoni!
4 ISBN 978-84-679-5747-1 13 de gener de 2023
Després de l’incident amb el dimoni de l’eternitat, en Hayakawa i la Himeno es pregunten quin secret amaga en Denji, però la Makima no bada boca. D’altra banda, la Himeno li fa un petó a en Denji com a premi per haver-los tret de l’hotel, però va tan pet que li acaba vomitant a la boca. Poc després, la Makima i la resta de membres del departament especial 4 van caient com mosques, víctimes d’una emboscada. Resulta que un misteriós espadatxí i una noia d’allò més estranya es presenten davant d’en Denji amb la intenció d’arrencar-li el cor a petició del dimoni pistola. Es decidirà en Denji a fer un pas endavant enmig de tota aquesta bogeria?!
5 ISBN 978-84-679-5748-8 17 de febrer de 2023
L’Aki es troba cara a cara amb el dimoni que controlava la Himeno. Què li deu passar pel cap, a aquest paio consumit per la set de venjança...?! D’altra banda, en Denji es torna a enfrontar a en Samurai Sword! La motoserra contra la katana: quin serà el desenllaç d’aquest combat tan sanguinari?! La pugna pel cor d’en Denji es precipita cap a un final d’allò més inesperat!
6 ISBN 978-84-679-5749-5 31 de març de 2023
—Fugim lluny d’aquí... —Sorprès per les inesperades paraules de la Reze, el cor innocent d’en Denji fa un bot... Tanmateix, allò que en principi sembla un moment ple de tendresa es capgira en un tancar i obrir d’ulls i esdevé una tempesta d’explosions! S’acosta una cruenta i esclatant batalla en què intervindran l’amor i la luxúria, els dimonis i els humans... Què descobriran en Denji i la Reze?
7 ISBN 978-84-679-5750-1 21 d'abril de 2023
La figura d’en Denji apareix als informatius de tot el món i la gent el comença a conèixer com “el terrorífic dimoni motoserra”!! Això fa que els assassins més hàbils provinents de tots els racons del món es reuneixin al Japó per carregar-se’l. Llavors, el departament especial mobilitza tots els seus agents i organitza una operació per protegir-lo. Els assassins posen rumb cap a Tòquio per atrapar-lo i es desferma un caos infernal!
8 ISBN 978-84-679-5751-8 12 de maig de 2023
En ple enfrontament entre el departament especial i la Quanxi per en Denji, en Santa Claus decideix moure fitxa i revelar el seu autèntic objectiu! És llavors quan s’estableix un terrible pacte que obre les portes al món on habiten els pitjors malsons, fins i tot per als dimonis... I en caure la nit, el crit del dimoni motoserra ressona per tota la ciutat.
9 ISBN 978-84-679-5752-5 9 de juny de 2023
L’última batalla s’ha saldat amb nombrosos companys morts o ferits de gravetat. Abans de l’enfrontament final contra el dimoni pistola, el cor de l’Aki comença a defallir. La sorprenent veritat sobre el dimoni pistola que li revela la Makima, el futur terrible que ell mateix ha vist... Quan tot s’acumula, un destí que sembla sortit dels pitjors malsons devasta en Denji i companyia.
10 ISBN 978-84-679-5753-2 7 de juliol de 2023
Després del que ha passat amb l’Aki, en Denji cau en un profund abatiment. La Makima mira d’ajudar-lo, però el que per fi sembla un moment de calma esdevé l’inici d’un malson… Quan en Denji obre la porta prohibida de l’ànima, les veritables intencions de la Makima i el secret demoníac del motoserra topen en un infern amarat de sang!

Galeria[]

Enllaços externs[]

Advertisement