Còmics en català
Advertisement

Bola de Drac Super (ドラゴンボール, Doragon Bōru Sūpā) és una sèrie de manga japonesa escrita per Akira Toriyama i il·lustrada per Toyotarō. Es tracta d'una seqüela del manga original de Bola de Drac de Toriyama, que segueix les aventures d'en Goku i els seus amics durant el lapse de deu anys després de la derrota del Monstre Bu. Va començar a serialitzar-se a la revista V Jump de Shūeisha el 20 de juny de 2015.

Sinopsi[]

Temps després de la derrota d'en Bu, la Terra viu en pau, però en diferents llocs de l'univers es mouen uns éssers molt i molt poderosos, els Déus de la Destrucció. Per una banda, tenim en Beerus, el qual acompanyat pel seu servent Whis, ha tingut un somni premonitori que l'entusiasma: trobar l'anomenat Déu dels Superguerrers, el qual és desconegut pels saiyans de la Terra. Finalment, gràcies a un ritual, el mateix Goku s'hi transformarà. El combat entre el Déu de la Destrucció Beerus i en el Supersaiyà God Goku està servit.

Publicació[]

En català es va començar a publicar dins la versió sèrie vermella, amb el número 212, el 21 de març de 2017 per part de Planeta Cómic.

Notes[]

  • Tot i que Planeta Cómic la publicita també amb el nom de sèrie vermella, fa servir la numeració de la sèrie blanca.

Enllaços externs[]

Advertisement