Còmics en català
Advertisement

Bola de Drac Super (ドラゴンボール, Doragon Bōru Sūpā) és una sèrie de manga japonesa escrita per Akira Toriyama i il·lustrada per Toyotarō. Es tracta d'una seqüela del manga original de Bola de Drac de Toriyama, que segueix les aventures d'en Goku i els seus amics durant el lapse de deu anys després de la derrota del Monstre Bu. Va començar a serialitzar-se a la revista V Jump de Shūeisha el 20 de juny de 2015.

Sinopsi[]

Temps després de la derrota d'en Bu, la Terra viu en pau, però en diferents llocs de l'univers es mouen uns éssers molt i molt poderosos, els Déus de la Destrucció. Per una banda, tenim en Beerus, el qual acompanyat pel seu servent Whis, ha tingut un somni premonitori que l'entusiasma: trobar l'anomenat Déu dels Superguerrers, el qual és desconegut pels saiyans de la Terra. Finalment, gràcies a un ritual, el mateix Goku s'hi transformarà. El combat entre el Déu de la Destrucció Beerus i en el Supersaiyà God Goku està servit.

Publicació[]

La versió en format volum va arribar a Catalunya el 17 d'octubre de 2017 per part de Planeta Cómic.

Volum Títol Bandera Catalunya ISBN Bandera Catalunya Data de publicació
1 Els guerrers del sisè univers ISBN 978-84-9146-001-5 17 d'octubre de 2017
Capítols:
  • Capítol 01: El somni premonitori del déu de la destrucció
  • Capítol 02: La derrota d'en Goku
  • Capítol 03: La ira d'en Beerus
  • Capítol 04: La batalla dels déus
  • Capítol 05: En Beerus i en Champs
  • Capítol 06: Els preparatius del torneig
  • Capítol 07: Els guerrers del sisè univers
  • Capítol 08: Comença el torneig
  • Capítol 09: En Goku contra en Botamo
Han passat uns mesos des de la candent batalla entre en Goku i el monstre Bû...El món ha recuperat la pau, però ara l'amenaça un nou perill!! i aquesta vegada l'enemic ve del “sisè univers”!?
2 L'univers guanyador!! ISBN 978-84-9146-830-1 16 d'octubre de 2018
3 El pla zero humans ISBN 978-84-9173-497-0 9 d'abril de 2019
En Trunks, ha tornat de nou del futur. Al seu món, un home idèntic a en Goku, en Goku Black, es disposa a exterminar la humanitat. Què serà d'en Goku i en Vegeta que es dirigeixen al futur!? Mentrestant, en Zamasu, candidat a Kaiôshin del desè univers, s'ha fixat en en Goku...
4 L'última oportunitat cap a l'esperança ISBN 978-84-9173-498-7 8 d'octubre de 2019
En Goku Black, l'ésser que està arrasant el futur d'un món paral·lel, en realitat és en Zamasu, que té un sentit de la justícia tan retorçat que pretén exterminar els éssers humans!! En Goku aprèn l'ona de contenció demoníaca, mafûba, l'única tècnica que permetrà derrotar un ésser immortal com en Zamasu, i se’n torna cap al futur amb en Vegeta a buscar en Trunks, però...!
5 El combat decisiu! Adeu, Trunks ISBN 978-84-1341-048-7 23 de juny de 2020
Després d'haver aconseguit completar la forma del superguerrer blau, en Goku intenta fer servir una de les tècniques d'en Beerus durant el combat contra en Zamasu, però fracassa i cau en el posterior contraatac. Malgrat tot, la unió amb les Pothara d'en Zamasu es desfà i en Goku Black i ell se separen! Podrà rematar en Goku Black, en Trunks!?
6 A la recerca dels millors guerrers! ISBN 978-84-1341-049-4 14 de juliol de 2020
Se celebrarà el Torneig del Poder, organitzat per ses majestats Zen'ô!! El combat de demostració dels déus de la destrucció s'acaba i s'estableixen les regles bàsiques. A més, resulta que tots els universos, excepte el vencedor del torneig, seran exterminats. En Goku comença a voltar com un boig per reclutar els 10 lluitadors més poderosos del setè univers sense comptar les deïtats, però...!!
7 Una lluita per la supervivència dels universos! Comença el Torneig del Poder! ISBN 978-84-1341-050-0 20 d'octubre de 2020
Per fi ha començat el Torneig del Poder, l'esdeveniment del qual depèn la supervivència dels universos. El setè univers hi participa amb en Goku, els seus amics... i també en Freezer! Els nostres herois s'endinsen en una batalla amb tants participants com gent poderosa... però llavors en Freezer es topa en Frost!
8 Rastres del desvetllament d'en Son Goku ISBN 978-84-1341-581-9 27 de gener de 2021
El Torneig del Poder reuneix els guerrers més poderosos dels universos. La Kale, una guerrera de l'espai del sisè univers, es descontrola i comença a aniquilar els universos participants un rere l'altre. El setè univers, amb en Goku al capdavant, aspira a convertir-se en campió amb els sis lluitadors que li queden. Com acabarà aquesta lluita per la supervivència...!?
9 Fi i conclusió ISBN 978-84-1341-582-6 24 de març de 2021
Al Torneig del Poder ja només queden en Goku i els seus, del setè univers, i en Jiren per part de l'onzè. Acorralat pel poder aclaparador d'en Jiren, en Goku per fi aconsegueix activar l'ultrainstint i s'enfronta al seu rival, però...! D'altra banda, a la Terra, el monstre Bû corre perill...!?
10 El desig d'en Moro ISBN 978-84-1341-618-2 19 de maig de 2021
L'atroç criminal Moro, que va ser capturat fa 10 milions d'anys, s'escapa de la Presó Galàctica i va al nou planeta Nàmec a buscar les boles de drac amb la intenció de recuperar el poder que tenia a la seva millor època. En Goku i en Vegeta se n'hi van per plantar-li cara, però en Moro els absorbeix l'energia...!
11 La gran fuga ISBN 978-84-1341-672-4 7 de juliol de 2021
El Gran Kaiôshin apareix de dins d'en Bû i s'apunta a la batalla contra el malvat Moro, que comença a l'espai i acaba altre cop al nou planeta Nàmec. Malauradament, per culpa del tercer desig d'en Moro, en Goku i companyia es troben de cop en desavantatge i es veuen obligats a retirar-se!! Els queda cap manera de fer front a l'enemic!?
12 L'autèntica identitat d'en Merus ISBN 978-84-1341-673-1 15 de setembre de 2021
El malvat Moro i els fugitius de la Presó Galàctica, que ara són subordinats seus, busquen planetes amb una energia vital elevada i es dediquen a atacar astres de tota la galàxia! La Terra no n'és una excepció: hi apareixen la Brigada de Bandits Galàctics i en Seven-Three, que té l'habilitat de còpia. Els podran plantar cara en Cor Petit i companyia, ara que no hi és en Goku!?
13 Els respectius combats ISBN 978-84-9173-032-3 24 de novembre de 2021
La batalla entre l'exèrcit d'en Moro i els guerrers de la Terra s'intensifica! Aleshores, el mateix Moro baixa a la superfície i fa més fort en Saganbo, amb la qual cosa el combat d'en Son Gohan i companyia es complica. Arribaran a temps en Goku i en Vegeta per salvar-los de la crisi!?
14 Son Goku, l'agent de la patrulla galàctica ISBN 978-84-9174-648-5 26 de gener de 2022
En Vegeta torna a la Terra i s'enfronta a en Moro amb un nou poder: la separació forçosa de l'esperit, gràcies a la qual li va disminuint el poder a en Moro. Però ell es guarda un as a la màniga... Resulta que en Seven-Three li ha proporcionat molt més que una simple còpia de seguretat!
15 Moro el devoraplanetes ISBN 978-84-9174-649-2 23 de març de 2022
En Goku completa l'ultrainstint i acorrala en Moro. Malauradament, ell recupera la mà esquerra que li havien tallat, on tenia guardades les habilitats d'en Merus, i d'allà obté l'ultrainstint. Què farà en Goku davant d'aquest poder dels déus!?
16 El millor guerrer de l'univers ISBN 978-84-9174-650-8 15 de juny de 2022
En Granola és l'únic supervivent dels cerealians, una raça que va ser aniquilada per l'exèrcit d'en Freezer i els guerrers de l'espai. Després de fer servir les boles de drac del planeta Cereal, en Granola es converteix en el guerrer més poderós de l'univers i decideix revenjar-se. Mentrestant, els Heeter encarreguen a en Goku i en Vegeta que eliminin en Granola!
17 El poder d'un déu de la destrucció ISBN 978-84-9174-651-5 14 de setembre de 2022
En Goku i en Vegeta s’enfronten a en Granola, ara el guerrer més poderós de l'univers, al planeta Cereal. El malentès que els enemista no es desfà i les ànsies de venjança d'en Granola no s’apaivaguen. El combat cada cop és més intens!!
18 En Bardock, el pare d'en Goku ISBN 978-84-9174-652-2 25 de gener de 2023
El combat d’en Granola contra en Goku i en Vegeta arriba al seu clímax i el cerealià decideix eliminar en Vegeta, encara que impliqui sacrificar-se a si mateix! Aleshores, apareix en Monite i els explica un episodi del passat…
19 L'orgull d'una raça ISBN 978-84-9174-653-9 26 d'abril de 2023
Semblava que en Granola tenia acorralat en Gas, però ell aconsegueix alliberar els seus instints sense perdre el control. En Goku i en Vegeta no saben què fer davant d’un poder tan extraordinari, però intueixen que la clau per derrotar-lo podria trobar-se entre els records del difunt pare d’en Goku, en Bardock.

Galeria[]

Enllaços externs[]

Advertisement