Còmics en català
Advertisement

Bola de drac SD (ドラゴンボール , Doragon Bōru Esu Dī) és un manga spin-off de Bola de drac creat per Naho Ooishi, autora de diversos mangues spin-off de la franquícia.

A diferència de la sèrie original, aquesta obra és més caricaturesca i centrada en la comèdia. L'SD del títol ve de l'anglès "Super Deformed", que vol dir "superdeformat".

Sinopsi[]

Si les reuneixes totes set i dius unes paraules en concret, les boles de drac et concediran el desig que vulguis. En Son Goku és un noi que viu a les profunditats de les muntanyes i que un bon dia coneix la Bulma i l'acaba ajudant a buscar-les i...

Publicació[]

Volum Data de publicació Bandera Catalunya ISBN Bandera Catalunya
01 21 d'octubre de 2014 ISBN 978-84-16051-80-9
02 2 de febrer de 2016 ISBN 978-84-16476-82-4
En Goku i en Krilín participen en el Gran Torneig de les Arts Marcials, on, al final, el primer s'enfronta amb Jackie Chun, un misteriós senyor gran! Qui acabarà guanyant el torneig?
03 5 de juliol de 2016 ISBN 978-84-16636-42-6
Tot cercant la bola de quatre estrelles, el record del seu avi, en Goku es topa l´Exèrcit de la Cinta Vermella, el qual està reunint les boles de drac! El general Blue el perseguirà, però l'heroï d'aquest manga shonen aconseguirà derrotar-lo i trobar la bola de tres estrelles.
04 10 de novembre de 2020 ISBN 978-84-9173-971-5
En Goku i els seus amics van a veure la Baba la vident per demanar-li on és l'última bola de drac i ella els diu que els ho endevinarà si derroten els seus cinc lluitadors, però llavors...
05 20 d'octubre de 2021 ISBN 978-84-1341-746-2
En Goku torna a participar al gran torneig de les arts marcials amb en Krilín i companyia i s'enfronta als deixebles del Follet Grua!! Té cap possibilitat de guanyar el temible Ten Shin Han!? I, a sobre, també el veurem créixer de cop!! Quines altres aventures els esperen, a ell i als seus companys de tota la vida!?
06 19 d'octubre de 2022 ISBN 978-84-9174-669-0
Finalment, en Vegeta i en Nappa han arribat a la Terra! En Krilín i companyia fan front als guerrers de l’espai, però són massa poderosos i, un rere l’altre, tots van caient derrotats. L’última esperança és en Goku, però ell encara s’està entrenant. Hi serà a temps? Arriba el sisè volum, amb moments dramàtics però en miniatura!
07 22 de març de 2023 ISBN 978-84-9174-670-6
En Krilín i companyia se’n van al planeta Nàmec a buscar unes noves boles de drac i, així, poder reviure els seus companys assassinats. El problema és que l’atroç Freezer i el seu exèrcit també hi han anat a buscar les boles... Comença la batalla per veure qui les aconsegueix aplegar totes!!
08 5 de juliol de 2023 ISBN 978-84-1140-158-6
En Krilín i en Son Gohan se’n van al planeta Nàmec a buscar unes noves boles de drac, però les passen magres contra les Forces especials d’en Ginew. Ni unint les forces amb en Vegeta aconsegueixen vèncer els subordinats d’en Freezer! Per sort, finalment arriba en Goku... i s’hi enfronta tot sol!

Galeria[]

Enllaços externs[]

Advertisement